کد خبر: ۱۶۷۰۹۴
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱/۳۰

دو نگرانی اصلی ذوب آهن در سال ۱۴۰۰ و شرایط مهم پشتیبانی از صنایع بزرگ
معاون خرید شرکت مطرح کرد:

دو نگرانی اصلی ذوب آهن در سال ۱۴۰۰ و شرایط مهم پشتیبانی از صنایع بزرگ

معاون خرید ذوب‌آهن با اعلام دو نگرانی بزرگ این شرکت گفت: یکی از شرایط مهم پشتیبانی، عدم ایجاد مانع برای صنایع بزرگ است تا مسیر تولید را ادامه دهند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدجعفر صالحی با اشاره به چالش ها و موانع پیش روی ذوب آهن به ایسنا گفت: سال جاری معضل اصلی ذوب آهن تأمین آب است که حتی بیشتر از تأمین مواد اولیه نگران کننده است. زمانی که مواد اولیه کم باشد، "ذوب" با همکاری شرکت های معدنی تلاش را برای تولید انجام خواهند داد اما زمانی که آب نباشد هیچ کاری صورت نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ معضل اصلی مجموعه های صنعتی اصفهان کمبود و نبود آب است، ادامه داد: معضل دیگر تامین مواد اولیه است و امید می رود همانند سال های گذشته به جای رونق و جهش تولید، مانع تراشی نشود.

صالحی در خصوص اقدامات پشتیبانی از مجموعه عنوان کرد: یکی از شرایط مهم پشتیبانی، عدم ایجاد مانع برای صنایع بزرگی همچون ذوب آهن است تا مسیر تولید را ادامه دهد. نباید با بخشنامه های متوالی و متناقض برای صنایع فولادی همچون ذوب آهن مانع تراشی و از این مسیر، حالت بلاتکلیفی ایجاد کرد چون این یکی از بزرگترین معضلات این صنعت مادر است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ