کد خبر: ۱۶۹۰۳۹
۰:۰ - ۱۴۰۰/۳/۲۴

بهره برداری انتقال نفت گوره-جاسک با تامین تختال های API توسط فولاد مبارکه
مدیرعامل خبر داد:

بهره برداری انتقال نفت گوره-جاسک با تامین تختال های API توسط فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به هدف گذاری تعامل برد-برد با بخش خصوصی از بهره برداری ابرپروژه انتقال نفت گوره-جاسک در آینده نزدیک با تامین تختال های API مورد نیاز این خط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمید رضا عظیمیان در نشست مشترک فولاد مبارکه و شرکای تجاری کسب و کار (پیمانکاران توسعه) اظهار داشت: دولت هایی موفق هستند که در راستای تقویت بخش خصوصی برآیند و به واسطه توانمندی بخش خصوصی بتوانند تحول بزرگی در صنایع حاصل کنند. فولاد مبارکه نیز  بر آن است تا با تقویت بازوهای پیمانکاری در شاخه توسعه بتواند از توانمندی شرکت‌های برتر در این حوزه استفاده کند.

تعامل برد-برد فولاد مبارکه با بخش خصوصی

وی افزود: نگاه به بخش خصوصی تاکنون در داخل به خوبی نبوده است. چرا که دولت باید در رفاه عمومی جامعه از قبیل آموزش و درمان و حمل ونقل ورود کند و بخش های دیگر در اختیار بخش خصوصی باشد. این نگاه در راس فولادمبارکه هدف گذاری شده است. چراکه تعامل با بخش خصوصی باید بصورت برد-برد باشد و هر دو طرف به منافع مشترک پایبند بوده تا در این راه  ضمن اعتماد کامل به همدیگر به تقویت هر دو مجموعه بینجامد.

تشکیل کمیته مشترک مدیران فولاد مبارکه و نمایندگان پیمانکاران

این مقام مسئول سیستماتیک بودن فولاد مبارکه را با مزیت به نتیجه رسیدن اقدامات و نقص افزایش ایستگاه های تصمیم گیری تبیین کرد و ادامه داد: در تعامل دو طرفه این وظیفه وجود دارد که مشکلات سیستم های موجود را نیز مرتفع کرده و بهبود مستمر را در تمامی مراحل کاری در نظر گرفت. نیاز است کمیته مشترکی از مدیران فولاد مبارکه و نمایندگان پیمانکاران تشکیل و بطور فصلی جلساتی برگزار شود تا آنچه که موجب می‌شود اجرای پروژه های توسعه شرکت را با کندی همراه سازد شناسایی شده و راهکار رفع موانع پیش بینی و به اجرا در آید.

استقبال از نقد سازنده و کارشناسانه متخصصان

عظیمیان به تشکیل کمیته رفع اشکال در خصوص بررسی گزارش ضرر و زیان مالی و زمانی پیمانکاران اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق شعار سال و مانع زدایی، از نقد سازنده و کارشناسانه متخصصان استقبال و از تمامی پیمانکاران پروژه ها تقاضا می شود همکاران و گروه فولادمبارکه را در نیل به این هدف یاری کنند.نیاز است در شرکت های پیمانکاری شرایطی ایجاد شود که مجریان پروژه بصورت سه نوبت زمانی کار کنند تا هم پروژه ها زودتر به اتمام برسد و هم چابکی و چالاکی صورت گیرد. حتما با این نگاه ویژه از سوی پیمانکاران شرایط تحویل پروژه ها به کارفرما نیز تسهیل می شود.

اجرای پروژه ملی انتقال نفت گوره-جاسک با اتکا به توان بخش خصوصی

وی از بهره برداری ابرپروژه انتقال نفت گوره-جاسک در آینده نزدیک با تامین تختال های API مورد نیاز این خط توسط شرکت خبر داد و اضافه کرد: این حرکت در رفع مانع زدایی تولید با تامین تختال در فولادمبارکه آغاز شد و در کنار آن دیگر صنایع به حرکت درآمدند و در حقیقت از یک پروژه ملی بهره های متعدد و وافی برده شد و این میسر نبود مگر با اتکا به توان بخش خصوصی و در ادامه همین راه امید است به زودی پروژه های پیمانکاری ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی را که برای‌ گروه برنامه ریزی شده به نتیجه برسد و با رفع موانع پیش پای پروژه نورد گرم ۲ بعد از ماه ها انتظار این ابرپروژه نیز به به سرانجام برسد.

حل مسائل با عملیاتی شدن طرح تحول دیجیتال

عظیمیان به طرح تحول دیجیتال در فولاد مبارکه هم اشاره کرد و توضیح داد: این طرح که از مرداد سال گذشته اجرایی شده، درصدد است "فولاد" را به جمع شرکت های عضو باشگاه فانوس دریایی راهی کند و بسیاری از مسائل مطرح شده با عملیاتی شدن این طرح برطرف می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ