کد خبر: ۱۶۹۲۱۳
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۳/۲۹

عرضه محصول بزرگترین تولیدکننده سولفات سدیم و نمک تصفیه در بورس کالا

عرضه محصول بزرگترین تولیدکننده سولفات سدیم و نمک تصفیه در بورس کالا

بزرگترین تولیدکننده سولفات سدیم و نمک تصفیه در ایران و حاضر در بورس از برنامه عرضه محصول نمک تصفیه شده در بورس کالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت معدنی املاح ایران به منظور گسترش دامنه مشتریان و فزایش شفافیت در فرآیند فروش محصولات، اقدام به عرضه نمک تصفیه شده در بورس کالا کرد.

این محصول در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، تولید محصولات شوینده، حفاری چاه‌های نفت و رنگرزی و تولید سود کاستیک(کلرالکالی) و  ... کاربرد دارد.

این شرکت که با تولید سالانه بیش از ۸۵ هزار تن نمک خوراکی در سال، ۱۳ درصد سهم بازار داخلی نمک و ۴۲ درصد سهم صادرات نمک را در اختیار دارد، محصول را با نام‌های تجاری تابان، شما و پرند در انواع بسته‌بندی فله و خانوار بنا به نیاز مشتریان در داخل و کشورهای همجوار از جمله عراق، امارات، افغانستان و روسیه ارسال می‌کند.

ظرفیت تولید نمک در شرکت معدنی املاح ایران با افتتاح خط جدید تولید این محصول طی یک ماه آینده به بیش از ۱۲۰ هزار تن در سال خواهد رسید. انواع نمک‌های تولیدی دارای پروانه استاندارد از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و پروانه ساخت از وزارت بهداشت هستند و آزمایشگاه نمک تصفیه دارای مجوز آکرودیته از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی و مجوز آزمایشگاه همکار از وزارت بهداشت در زمینه کنترل کیفی نمک است. تولید نمک با خلوص استاندارد ۲.۹۹ و استفاده از ملزومات بسته‌بندی استاندارد، تولیدات را در زمره بهترین‌های داخلی قرار داده است.

شرکت معدنی املاح ایران به عنوان یکی از شرکت های تابعه "تاصیکو" وابسته به شستا با داشتن ۵ واحد تولیدی و سه طرح توسعه در حال اجرا، بزرگترین تولیدکننده سولفات سدیم و نمک تصفیه در ایران است. اکنون محصول سولفات سدیم شرکت جهت استفاده شرکت‌های شوینده از طریق ساز و کار بورس کالا عرضه و به مشتریان تحویل داده می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ