کد خبر: ۱۷۲۶۸۳
۰:۰ - ۱۴۰۰/۵/۱۱

قیمت سیمان با تامین نسبی برق به ۴۵ هزار تومان رسید
معاون وزارت صنعت و دبیر کانون انبوه سازان :

قیمت سیمان با تامین نسبی برق به ۴۵ هزار تومان رسید

معاون وزارت صنعت و دبیر کانون انبوه سازان مدعی شدند قیمت سیمان که در هفته های گذشته از مرز ۱۰۰ هزار تومان هم گذشته بود با تامین نسبی برق به ۴۵ هزار تومان رسیده است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید زرندی درباره قیمت سیمان که در هفته های گذشته از مرز ۱۰۰ هزار تومان هم گذشته بود، گفت: تامین برق پایدار و مستمر لازمه تداوم تولید صنایع از جمله سیمان است و با تامین نسبی برق مورد نیاز این صنعت ، قیمت محصول از اول این هفته کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، اسدالله کشاورز هم در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان تهران در خصوص نوسانات قیمت سیمان گفت: شرایط و محدودیت‌هایی که در تامین برق صنایع به‌ویژه فولاد و سیمان به وجود آمد، موجب کاهش تولید و عرضه و افزایش قیمت محصول در بازار شد. امید است با تامین برق صنایع و افزایش تولید،قیمت در بازار نیز کنترل شود و به روال عادی برگردد.

فرشید پورحاجت دبیر کانون انجمن‌های انبوه سازان هم با تأیید کاهش قیمت سیمان گفت: با کشف قیمت‌ در بورس کالا ، قیمت تمام شده هر کیسه 50 کیلویی سیمان به طور متوسط 25 هزار تومان است اما با توجه به 9 درصد ارزش افزوده، هزینه 2 هزار تومان تخلیه و بارگیری، 7 تا 8 هزار تومان کرایه حمل و نقل، سود 10 تا 15 درصدی خرده فروشی و دیگر عوامل ، برای انبوه سازان بین 45 تا 50 هزار تومان و بسته به شهر نزدیک یا دور از کارخانه سیمان، تمام می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ