کد خبر: ۱۷۲۷۲۰
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۵/۱۱

محدودیت تردد دو روزه در محدوده‌‌های برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف
رئیس پلیس تهران اعلام کرد:

محدودیت تردد دو روزه در محدوده‌‌های برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف

رئیس پلیس تهران، درباره محدودیت های ترافیکی به مناسبت برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری در دوشنبه و پنج شنبه هفته جاری، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در همایش اجرایی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری در ستاد فاتب، اعلام کرد: برای مراسم تنفیذ فردا، محدودیت های ویژه ترافیکی در محدوده خیابان های ولی عصر، جمهوری،امام خمینی و کارگر از ساعت 9 صبح تا 13 بعد از ظهر اجرا می‌شود.

وی افزود: برای مراسم تحلیف در 14 مرداد هم در محدوده اطراف مجلس و خیابان های منتهی به میدان بهارستان از ساعت 13 طرح های ویژه ترافیکی و انتظامی اجرا می‌شود و تردد از ساعت 16 تا 19 در محدوده‌های مورد نظر ممنوع خواهد بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی بیشترین مسئولیت را در این دو مراسم بر عهده‌ دارد که در این رابطه برنامه‌ریزی مفصلی در نظر گرفته و با دستگاه و سازمان های مختلف ار جمله سپاه، مجلس و یگان حفاظت شخصیتها هماهنگی انجام شده است.

سردار رحیمی گفت: جمعی از مهمانان خارجی در سطوح مختلف به تهران خواهند آمد.لذا تمام امکانات به کار گرفته‌ شده است. پلیس راهور، پیشگیری و یگان امداد طرح های ویژه ترافیکی، انتظامی و ایست و بازرسی را انجام می‌دهد. همچنین کنترل های نامحسوس و اطلاعاتی با بهره‌گیری از ده‌ها گشت اطلاعاتی در تهران در این چند روز اجرا می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ