کد خبر: ۱۷۵۱۷۹
۰:۰ - ۱۴۰۰/۶/۲۵

برنامه تغییر تیراژ و نوع تولیدات صنعت خودرو تا پایان سال + نقش شورای رقابت
معاون وزیر صنعت اعلام کرد:

برنامه تغییر تیراژ و نوع تولیدات صنعت خودرو تا پایان سال + نقش شورای رقابت

معاون وزیر صنعت از برنامه تغییر تیراژ و نوع تولیدات صنعت خودرو تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تعیین قیمت محصولات براساس مصوبه شورای رقابت است و خودروساز نقشی در تعیین آن ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن صالحی‌نیا با بیان اینکه وزارت صنعت برنامه تغییر تیراژ و نوع تولیدات صنعت خودرو را تا پایان سال جاری در دستور کار دارد به سنا گفت: عرضه خودرو در بورس کالا وابسته به طرحی است که در اختیار مجلس قرار دارد و اکنون در حال طی کردن مراحل پایانی است.

وی افزود: اکنون نمی توان نسبت به عرضه خودرو در بورس کالا و تاثیر آن در بازار این کالا اظهارنظر دقیقی ارائه کرد و باید منتظر نتایج بررسی های کمیسیون شد. با توجه به شرایط موجود، طرح و برنامه های ۶ ماهه و ۲ ساله برای بهبود وضعیت بازار خودرو در نظر گرفته شده که در مرحله تدوین است و ممکن است تا سه یا چهار روز آینده جزییات دقیق آن مشخص شود.

صالحی نیا ادامه داد: نظر وزیر صنعت بر این است که میزان تولید خودرو برای ٦ ماه آینده بصورت افزایشی پیش بینی و در کنار آن متغیرهای دیگری برای این حوزه طراحی شود. تعیین قیمت خودرو براساس مصوبه شورای رقابت است و خودروساز نقشی در تعیین آن ندارد. در چند وقت گذشته افزایش نرخ ارز  تغییراتی در قیمت خودرو ایجاد کرد که زمینه نوسان قیمت در بازار شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ