کد خبر: ۱۷۵۳۵۶
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۶/۲۹

توصیف ترامپ از وضعیت فعلی آمریکا : در حال تبدیل به چاه فاضلاب بشریت است!

توصیف ترامپ از وضعیت فعلی آمریکا : در حال تبدیل به چاه فاضلاب بشریت است!

ترامپ با اشاره به ورود شمار زیادی از مهاجران غیرقانونی و انتقاد شدید از عملکرد دولت بایدن گفت: آمریکا در حال تبدیل‌ شدن به چاه فاضلاب بشریت است !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ترامپ با اشاره به ورود شمار زیادی از مهاجران غیرقانونی به خاک آمریکا و در شرایطی که بایدن در تلاش برای مدیریت مسائل مربوط به 14 هزار مهاجر از هائیتی در تگزاس است،  اعلام کرد: وضعیت دیگر بحران مرزی نیست.فاجعه است! آمریکا در حال تبدیل‌شدن به چاه فاضلاب بشریت است!

وی افزود: ده‌ها هزار نفر از هائیتی و آفریقا در حال ورود هستند. هیچ کنترلی روی آنها اعمال نمی‌شود و مورد بازرسی قرار نمی‌گیرند. این مهاجران هر کاری بخواهند انجام می‌دهند و هر جا بخواهند، می‌روند. هیچ اقدامی هم نشده و رسانه‌های فاسد تقریباً به این مسئله که شاید به بزرگ‌ترین بحران در تاریخ آمریکا تبدیل خواهد شد، توجهی نمی‌کنند.

بر اساس این گزارش، طبق آخرین آمارها در سال میلادی گذشته، پلیس مرزی آمریکا بیش از 1.8 میلیون نفر را به‌دلیل ورود غیرقانونی بازداشت کرد که رکوردی بی سابقه محسوب می‌شود. حدود 10 هزار مهاجر در مرزهای مشترک آمریکا و مکزیک حضور دارند و آماده ورود به خاک آمریکا هستند.

به گفته تد کروز سناتور جمهوری‌خواه، آمریکا تا سال های طولانی هزینه ضعف و بی‌کفایتی بایدن را پرداخت خواهد کرد.

دولت بایدن به تازگی اعلام کرده هزاران مهاجران غیرقانونی اهل هائیتی را با پروازهای مخصوص اخراج و راهبردی جامع برای مقابله با 12 هزار مهاجر غیرقانونی که در طول هفته گذشته وارد آمریکا شده‌اند،اتخاذ خواهد کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ