کد خبر: ۱۷۵۳۹۹
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۶/۳۰

برنامه ذوب آهن برای دریافت مجدد گواهینامه موسسه CARES انگلستان

برنامه ذوب آهن برای دریافت مجدد گواهینامه موسسه CARES انگلستان

مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن از برگزاری جلسه مقدماتی ممیزی محصول و برنامه ریزی جهت دریافت مجدد گواهینامه CARES انگلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین دیباجی در جلسه آنلاین مقدماتی ممیزی محصول جهت اخذ گواهینامه CARES با پالمر و بهادیر از مدیران این موسسه گفت: پالمر به معرفی موسسه کرز، دامنه فعالیت و چگونگی انجام ممیزی جهت اخذ گواهینامه CARES پرداخت و در پایان خواسته های موسسه کرز از سازمان در جریان انجام ممیزی را اعلام و استفاده از QR-CODE ثابت و دینامیک بر روی پلاک محصول تولیدی را برای ارسال به انگلستان الزامی دانست.

وی افزود: در این جلسه جهت انجام ممیزی برنامه ریزی لازم انجام پذیرفت. بهادیر هم مواردی را درباره نحوه انجام ممیزی Sustainability که به تازگی جزء الزامات انجام ممیزی جهت اخذ گواهینامه CARES است، ارایه کرد و مقرر شد جلسه هماهنگی قبل از جلسه ممیزی برنامه ریزی شود .

بنابراین گزارش، شرکت ذوب آهن از سال ۹۶ تا سال ۹۸ دارای گواهینامه CARES بود که از سال ۹۸ به دلیل تحریم ها، موسسه CARES این گواهینامه را تمدید نکرد و بدین علت در این سال مجدداً ممیزی جهت اخذ گواهینامه بصورت صدور مجدد انجام خواهد پذیرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ