کد خبر: ۱۷۶۰۰۵
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۷/۱۹

جزییاتی جدید از وام جهش تولید مسکن با اقساط ۵ میلیونی برای تهرانی‌ ها !
عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد:

جزییاتی جدید از وام جهش تولید مسکن با اقساط ۵ میلیونی برای تهرانی‌ ها !

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان جزییاتی جدید از وام ۴۵۰ میلیون تومانی و با سود ۱۲ درصدی برای تهرانی‌ها ، اقساط ماهانه این وام را حدود ۵ میلیون تومان اعلام کرد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اقبال شاکری با اشاره به پرداخت تسهیلات 200 تا 450 میلیون تومانی در قانون جهش تولید مسکن گفت: سود وام بسته به منطقه‌ متغییر و از 5 تا 12 درصد و دوره باز پرداخت 20 ساله است. در تهران وام 450 میلیون تومانی با سود 12 درصد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: واحدهای این طرح طی دو سال ساخته می شوند و پس از تحویل به متقاضیان واجد شرایط ، بازپرداخت تسهیلات طی دوره 18 ساله آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، محاسبه میزان اقساط وام 450 میلیون تومانی با سود 12 درصد حاکی از آن است که تهرانی‌ها ماهانه باید حدود 5 میلیون تومان  قسط پرداخت کنند. کل بازپرداخت این وام بیش از یک میلیارد و 189 میلیون تومان و کل سود تسهیلات معادل 739 میلیون تومان است.

همچنین اگر قرار باشد وام 200 میلیون تومانی برای شهرهای کوچک با سود 5 درصد پرداخت شود ، اقساط ماهانه آن 2.2 میلیون تومان، سود تسهیلات حدود 328 و کل بازپرداخت 528.5 میلیون تومان خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ