کد خبر: ۱۷۶۲۱۵
۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۷/۲۵

پیشنهاد افزایش سرمایه ۴۷۶ درصدی از دو محل و اعلام دلایل تاخیر

پیشنهاد افزایش سرمایه ۴۷۶ درصدی از دو محل و اعلام دلایل تاخیر

شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان با اعلام دلایل تاخیر در افزایش سرمایه از پیشنهاد ۴۷۶ درصدی هیات مدیره برای این تصمیم و طی دو مرحله خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان که در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد و از 13 مهر با توقف نماد روبرو است ، ضمن اعلام دلایل تاخیر در افزایش سرمایه از پیشنهاد 476 درصدی هیات مدیره برای این تصمیم خبر داد.

براساس این گزارش، "زنجان" در نظر دارد طی دو مرحله ، سرمایه اسمی 350 میلیارد تومانی را به بیش از 1.66 هزار میلیارد تومان برساند . افزایش سرمایه در مرحله اول از آورده نقدی و مطالبات حال شده و تا هزار و 50 میلیارد تومان و در مرحله دوم از مازاد تجدید ارزیابی بخشی از سرفصل دارایی های ثابت مشهود شامل زمین، دارایی های در جریان تکمیل، اقلام سرمایه ای در انبار و هم چنین سرفصل سرمایه گذاری های بلندمدت و تا بیش از 1.668 میلیارد تومان است .

این افزایش سرمایه هم با هدف تأمین قسمتی از سرمایه لازم برای ادامه احداث کارخانه های تولید یوتیلیتی، آمونیاک و اوره (پروژه در دست ساخت ) و همچنین بهبود نسبت کفایت سرمایه و افزایش توانگری مالی به منظور رعایت بند ح بخش هشتم (الزامات) متن نظام نامه  ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی انجام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ