کد خبر: ۱۷۸۰۴۲
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۸/۱۶

کتاب گینس مظلوم‌نمایی خودرو سازان در گرانی محصولات را ثبت کند !
نماینده مجلس:

کتاب گینس مظلوم‌نمایی خودرو سازان در گرانی محصولات را ثبت کند !

نماینده مجلس گفت:دست ایران خودرو و سایپا به جیب مردم وصل شده و کتاب گینس باید مظلوم‌ نمایی خودرو سازان در گرانی محصولات را ثبت کند !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، لطف اله سیاهکلی درباره ادعای خودروسازان مبنی بر زیان‌ده بودن تولید خودرو با قیمت‌های فعلی آن هم با وجود داشتن شرکت‌های ساختمانی به خانه ملت، گفت: ساختار ایران خودرو و سایپا، هزینه‌ بر و ناکارآمد است و تا زمان اقدام وزیر صنعت به اصلاح این ساختار،  درب بر همین پاشنه می‌چرخد.

وی افزود: خودروسازان تلاش می‌کنند با بهانه‌های مختلف قیمت را افزایش دهند ولی با وجود گرانی، کیفیت نه تنها بهتر بلکه بدتر می‌شود. بنابراین این عملکرد خودروسازان باید در کتاب گینس ثبت و جایزه بین‌المللی داده شود. زیرا با وجود گرانی و کیفیت نامطلوب ، متقاضیان بسیاری دارد که بیانگر هنرمندی خودروسازان است !

این نماینده ادامه داد: مادامی که بازار در انحصار خودروسازان داخلی باشد، وضعیت تغییر نمی‌کند و شرکت‌های خودروساز به جای بررسی دلایل بالا بودن قیمت تمام شده به دنبال افزایش قیمت هستند و همواره از پایین بودن قیمت‌ها گلایه دارند.

سیاهکلی افزود: چگونه با وجود گرانی حامل‌های انرژی دنیا و دستمزد ارزی کارگران و هزینه‌های حمل و نقل ، می توان با یک سوم قیمت خودروهای داخلی همتراز خارجی را خریداری کرد اما با وجود انرژی و دستمزد ارزان در ایران و بازار انحصاری، تولید با قیمت‌های فعلی صرفه اقتصادی ندارد و مردم را  همیشه تحت‌ تاثیر مظلوم نمایی قرار داده و به جیب مردم وصل شده اند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۸/۱۶
0
0
پاسخ
صد آفرین به این نماینده.واقعیت هم همین هست این فر قون سازها دیگه شورش در آوردن.ته جیب مردم در آوردن ول کن هم نیستن
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ