کد خبر: ۱۷۸۱۲۸
۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۸/۱۸

انتقاد شدید از مواضع وزیر اقتصاد درباره بورس و مثال شفافیت با حقوق ۱۰۰ میلیونی !
نماینده مجلس اعلام کرد:

انتقاد شدید از مواضع وزیر اقتصاد درباره بورس و مثال شفافیت با حقوق ۱۰۰ میلیونی !

نماینده مجلس با انتقاد شدید از مواضع وزیر اقتصاد درباره بورس، گفت: وقتی مدیری در بورس انرژی ۱۰۰ میلیون تومان می گیرد چه شفافیتی در بازار وجود دارد ؟

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غنی نظری خانقاه بعد از گزارش و مواضع احسان خاندوزی درباره بورس خطاب به وی اعلام کرد: سرمایه مردم در بورس دود شد و مثل نمایندگان تماشاگر هستید. چه اقدامی برای جلوگیری از ضرر طبقات پایین و مستضعف و متوسط که به دولت اعتماد کردند انجام دادید؟

برای فرار از مسئولیت عنوان می کنید اظهارنظر نمایندگان مجلس و برخی متخصصین ، باعث ریزش بورس می شود که درست نیست. این چه بورسی است که با یک اظهارنظر جابه جا می شود. حقوقی ها ، سهامداران خرد را بیچاره کردند. بورس کالا نیز هنوز در ید سهامداران عمده است و برای آنها هیچ سقفی تعریف نشده است.

مهمتر از بورس هیچ مسئله ای برای نمایندگان وجود ندارد. روزانه هزاران پیامک می آید که از حقوق از دست رفته سهامداران در بورس دفاع کنید. زمانی که نماینده مجلس بودید طرح های خوبی را تدوین و امروز هم نظرات جالبی دادید اما چه برنامه ای برای عمل به برنامه ها دارید ؟

بورس یعنی شفافیت ولی وقتی مدیری در شرکت بورس انرژی 100 میلیون تومان دریافت می کند چه شفافیتی در بازار وجود دارد ؟

شرکت های صوری هم به اعتماد مردم ضربه زدند و پول مردم را بالا کشیدند. سازمان بورس هم فقط نظاره گر بود که پذیرفتنی نیست وباید دست دلالان را از بازار کوتاه کنید.

در 10 سال گذشته با وجود رشد بورس، اعتماد مردم سلب شد . چرا که طی یک سال ، ریزش شدیدی کرد و در 3 ماه گذشته نیز وضعیت بورس به شدت اسفناک بود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ