کد خبر: ۱۷۸۲۰۱
۰:۱ - ۱۴۰۰/۸/۲۱

مردم برای بهبود تورم ، بورس و ... صبر کنند / میراث دولت قبل
پاسخ وزیر اقتصاد به انتقاد نماینده مجلس :

مردم برای بهبود تورم ، بورس و ... صبر کنند / میراث دولت قبل

وزیر اقتصاد در واکنش به انتقاد نماینده مجلس در خصوص وضعیت تورم ، بورس ، کالاهای اساسی و ... گفت: این معضلات میراث دولت قبل است و برای تغییر شرایط باید صبر کرد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، زهره الهیان با اتقاد از ضعف تصمیمات اساسی احسان خاندوزی در نشستی در محل وزارت اقتصاد گفت: با توجه به سپری شدن 3 ماه از دولت ، اصلاحات اساسی در خصوص انتصابات اشخاص پاک دست در سازمان های فساد خیز از جمله گمرک و سازمان مالیاتی چیست و سامانه های طرح جامع مالیات و کنترل گمرکی چه زمانی عملیاتی می شوند ؟

وی افزود: پیرو برنامه های اعلامی ، تدابیر ویژه به منظور بسته سیاستی توزیع ارز ترجیحی در خصوص کالاهای معیشتی و هدایت هدفمند نقدینگی ، کاهش سیل تورم ، افزایش ارزش پول ملی و جذابیت بازار سرمایه و بورس چیست و چه زمانی اجرائی خواهد شد ؟

بر اساس این گزارش، خاندوزی هم در پاسخ به این نماینده گفت: مسایل و مشکلاتی همچون بالا بودن نرخ تورم ، نوسانات بازار سرمایه، وضعیت کالاهای اساسی مثل گندم ،جو، لبنیات و ... در پی تصمیمات دولت قبل اتخاذ و حتی در بودجه 1400 گنجانده شده است .

وی افزود: در شرایط تغییر دولت و ستاد مدیریتی ، بروز چنین مسایلی گریز ناپذیر است . همه هنر دولت جدید این است که سعی کند ریل قبلی اقتصاد را تغییر دهد و برای این کار از یکسو به نمایندگان مطالبه گر مجلس به منظور تحت فشار گذاشتن مسئولان جدید برای سرعت بخشی به امور و از سوی دیگر اقناع مردم برای پیشه کردن صبر، حداقل تا چند ماه آینده و به نتیجه رسیدن برنامه های دولت نیاز است !

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ