کد خبر: ۱۷۸۲۱۱
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۸/۱۹

راه‌اندازی اولین خط تولید ترمز ABS توسط تنها قطعه‌ساز دانش بنیان بورسی
با سرمایه‌گذاری ۴ میلیون یورویی صورت گرفت:

راه‌اندازی اولین خط تولید ترمز ABS توسط تنها قطعه‌ساز دانش بنیان بورسی

تنها شرکت قطعه‌ساز دانش‌بنیان حاضر در بورس، اولین خط تولید تمام اتوماتیک ترمز ABS را با سرمایه‌گذاری ۴ میلیون یورویی و ظرفیت تولید روزانه ۱۴۰۰ محصول راه‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سازه پویش به عنوان تنها شرکت دانش‌بنیان در صنعت قطعه‌سازی که با نماد "خپویش" در بازار دوم معاملات بورس حاضر است، اولین خط تولید تمام اتوماتیک ترمز ABS را راه‌اندازی کرد.

این خط تولید، با تکیه بر دانش و توانمندی متخصصان داخلی و طبق آخرین فناوری‌ها و استانداردهای روز دنیا طراحی و راه‌اندازی شده و انتظار می‌رود با توجه به کیفیت این محصول و نیاز بازار به زودی با استقبال خودروسازان و سرمایه‌گذاران بورس روبرو شود. با راه‌اندازی خط تولید این محصول کلیدی، علاوه بر فراهم ساختن بستر لازم برای پوشش کامل نیاز خودروسازان داخلی،  ایران به یکی از صادرکنندگان این محصول تبدیل خواهد شد.

سازه پویش که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ عظام است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود داخل و راه‌اندازی این خط تولید ضمن ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نیروی جدید، حدود ۳۰ درصد از نیاز این محصول در داخل را تأمین و اقدامات لازم جهت راه‌اندازی خط تولید دوم این محصول را نیز اجرایی کرده است. این شرکت دارای ۲۴ سال سابقه و تجربه در حوزه توسعه و تأمین محصولات الکترونیک، مکاترونیک و پلیمری برای خودرو سازان بزرگ است.

این خط با سرمایه‌گذاری ۴ میلیون یورو و با ظرفیت تولید روزانه ۱۴۰۰ عدد محصول، قابلیت تأمین سیستم ABS انواع خودروها را دارا است. به نحوی که ظرفیت اسمی تولید سالانه در حدود ۴۲۰ هزار و ظرفیت عملی در حدود ۳۶۰ هزار قطعه تخمین زده می‌شود.

در صورت دستیابی به ظرفیت کامل تولید بالغ بر ۷۴۷.۶ میلیارد تومان از درآمد سالانه شرکت، توسط این خط تأمین می‌‌شود که این امر به خودکفایی شرکت در این حوزه منجر خواهد شد. علاوه بر آن تولید این کالای استراتژیک دارای مزایای رقابتی متعدد بوده و با ایجاد بازارهای جدید و افزایش توان صادراتی، امکان رقابت با سایر رقبا را فراهم می‌سازد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ