کد خبر: ۱۷۸۲۹۰
۰:۰ - ۱۴۰۰/۸/۲۳

"مادیرا" درباره عملکرد مهر و اثر انتقال دارایی‌ به زیرمجموعه ها توضیح داد

صنایع مادیران درباره گزارش عملکرد مهر ماه و تغییر سبد و ترکیب فروش محصولات با انتقال بخش عمده ای از دارایی ها به زیرمجموعه ها توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت صنایع مادیران

براین اساس، "مادیرا" اعلام کرد: به منظور تفکیک و متمرکز سازی فعالیت های شرکت در صنعت لوازم خانگی، صنعت الکترونیک و ... ، اواخر سال ۹۹ بخش عمده‌ای از دارایی‌های شرکت اصلی به شرکت‌های زیرمجموعه منتقل شد. این امر موجب اثرات بسیار موثر و مثبت در حوزه فعالیت شرکت اصلی و شرکت‌ های فرعی شده که از مهمترین آنها می توان توسعه در حوزه بازاریابی محصولات، تغییر در سبد فروش محصولات شرکت ها و ... را برشمرد.

بازگشت به نامه ۱۹ آبان سازمان بورس در مورد گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهر شرکت اصلی و فایل ضمیمه اطلاعیه مزبور در خصوص گزارش فعالیت ماهانه شرکت های فرعی، سبد و ترکیب فروش محصولات تغییر کرده و متنوع تر شده به طوری که عمده فروش شرکت در سال ۹۹ در گروه محصولات نمایشی از محل فروش تلویزیون های با سایز کوچک ۴۳ اینچ بود.

در حالی که در سال جاری علاوه بر فروش تلویزیون های با سایز کوچک، فروش تلویزیون های با سایز بزرگ ۵۰ ،۵۵ و ۶۵ اینچ نیز افزایش چشمگیری داشت. قیمت و نرخ فروش محصولات نمایشی با سایز بزرگ نیز بیشتر از سایز سایر محصولات نمایشی است که موجب افزایش میانگین نرخ فروش محصولات در این دوره نسبت به دوره مشابه قبلی است.

در گروه لوازم خانگی نیز عمده فروش شرکت در سال ۹۹ از محل ماشین لباسشویی بود در حالی که در سال جاری علاوه بر فروش ماشین لباسشویی، میزان و مبلغ فروش یخچال فریزر افزایش قابل توجهی داشته است. نرخ فروش یخچال فریزر نیز از ماشین لباسشویی بیشتر است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ