کد خبر: ۱۷۸۳۴۸
۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۸/۲۴

زمان عرضه اولیه شانزدهمین شرکت جدید سال قطعی شد / شرایط خاص فروش
با عرضه اولیه ۵ درصد سهام "سغدیر" :

زمان عرضه اولیه شانزدهمین شرکت جدید سال قطعی شد / شرایط خاص فروش

شانزدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۵ درصد سهام توسعه سرمایه و صنعت غدیر و مختص صندوق های سرمایه گذاری ، ۲۰ آذر در فرابورس وارد می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی آخرین عرضه اولیه طی سال جاری مربوط به واگذاری 10 درصد سهام صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در سی ام شهریور بود که با گذشت نزدیک به دو ماه و به رغم سیر نوسانی شاخص، فرابورس آماده ورود توسعه سرمایه و صنعت غدیر به عنوان شانزدهمین شرکت تازه وارد به بازار برای شنبه 20 آذر شد.

به این ترتیب، 5 درصد از سهام "سغدیر" شامل 167 میلیون و 500 هزار سهم با قیمت مبنای 1450 تومانی هر سهم و حداکثر سهمیه 16 میلیون و 750 هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه می شود. مشاور عرضه هم کارگزاری آرمون بورس و متعهد خرید تامین سرمایه دماوند به میزان 50 درصد از کل سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است.

با توجه به عدم امکان فروش 50 درصد از سهام خریداری شده تا 90 روز پس از تاریخ عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط، جهت اجرای مقرره مذکور ، واحد پایه هر سفارش 2 سهم است. به عبارتی حجم مورد درخواست باید مضربی از 2 سهم باشد .

طبق بررسی‌های بورس‌پرس، شرکت فعالیت را بصورت سهامی عام از 10 آبان سال 82 با نام سرمایه‌گذاری صنعت سیمان غدیر آغاز کرد و دو سال بعد با توجه به گسترش فعالیت در زمینه های سرمایه گذاری و تغییر موضوع فعالیت، نام شرکت در مجمع فوق العاده 7 اردیبهشت سال 84 به توسعه سرمایه و صنعت غدیر تغییر یافت.

سرمایه اولیه این شرکت با 12 نیروی انسانی،  100 میلیون تومان بوده که اکنون به 335 میلیارد تومان رسیده است. شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش سرمایه ندارد و 99.9 درصد سهام به سرمایه‌گذاری غدیر تعلق دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ