کد خبر: ۱۷۸۳۶۵
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۸/۲۴

وام دهی بانک بورسی از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان رسید / مبلغ اقساط ماهانه

وام دهی بانک بورسی از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان رسید / مبلغ اقساط ماهانه

بانک بورسی از افزایش سقف تسهیلات کارت اعتباری از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸درصد و اقساط ماهانه حدود ۵ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بانک صادرات در پی بخشنامه اخیر بانک مرکزی مبنی بر افزایش سقف تسهیلات کارت اعتباری ، سقف وام را از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داده که به همه افراد واجد شرایط قابل پرداخت است و به گروه شغلی خاصی تعلق ندارد.

بر اساس این گزارش، مزیت دریافت این وام این است که نیازی به شرایط خاص مانند کاسب بودن، متخصص بودن، دستگاه پوز داشتن، جواز کسب داشتن و... نیست و تقریبا تمام افراد بالای ۱۸ سال جامعه که توان بازپرداخت اقساط را داشته باشند ، می‌توانند از این تسهیلات برای خرید کالا و خدمات استفاده کنند.

در حال حاضر مدت باز پرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماه است. کارمزد صدور کارت و اعتبار سنجی در مجموع ۱۰ هزار تومان و آبونمان (حق اشتراک سالانه) معادل یک درصد اعتبار تخصیص یافته به متقاضی است.

نرخ سود این وام ۱۸درصد و مبلغ اقساط ماهانه حدود ۵.۱ میلیون تومان است .متقاضیان باید مدارک لازم دال بر توانایی بازپرداخت اقساط را به بانک ارائه کنند. در صورتی که شخصی توانایی بازپرداخت اقساط تا سقف تعیین‌شده را ندارد یا به مبلغ کمتری از وام نیاز دارد ، می‌تواند از کارت اعتباری ۳۰ ، ۵۰ یا ۱۰۰ میلیون تومانی استفاده کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ