کد خبر: ۱۷۸۵۳۲
۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۸/۲۹

برنامه افزایش سرمایه ۱۳۸۱ درصدی از دو محل تجدید ارزیابی دارایی و سود

برنامه افزایش سرمایه ۱۳۸۱ درصدی از دو محل تجدید ارزیابی دارایی و سود

شرکت قندی با دریافت گزارش کارشناس رسمی درباره ارزش گذاری زمین ها از برنامه افزایش سرمایه ۱۳۸۱ درصدی از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت قند نیشابور با دریافت گزارش کارشناس رسمی در مورد ارزش گذاری زمین ها از برنامه افزایش سرمایه 1381 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، محمود شهراسبی مدیرعامل "قنیشا" عطف به نامه ۸ آبان مبنی بر تغییر برنامه افزایش سرمایه شرکت اعلام کرد: طبق تصمیمات هیات مدیره، گزارش کارشناس رسمی در مورد ارزش گذاری زمین ها که قصد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی آن وجود دارد، اخذ شده و گزارش توجیهی افزایش سرمایه در دست تهیه است که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق گزارش کارشناسی اخذ شده، مجموع ارزش زمین های شرکت ۳۴۰.۳ میلیارد تومان ارزیابی شده که با کسر بهای تمام شده مبلغ ۳۲۸.۹ میلیارد تومان مازاد تجدید ارزیابی است. هیات مدیره در نظر دارد بخشی از سود انباشته را نیز در برنامه افزایش سرمایه پیشنهاد کند که با این اقدام، خلاصه وضعیت سرمایه شرکت به شرح جدول ذیل خواهد بود. تایید برنامه پیشنهادی حاضر منوط به تعیین سیاست تقسیم سود در مجمع سالانه و تصویب در مجمع فوق العاده خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ