کد خبر: ۱۷۸۷۴۶
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۹/۳

همتی خبرنگار شد: محکومیت بحرین در پرداخت غرامت به دو بانک‌ بورسی و دولتی !

همتی خبرنگار شد: محکومیت بحرین در پرداخت غرامت به دو بانک‌ بورسی و دولتی !

رییس سابق بانک مرکزی در نقش خبرنگار ظاهر شد و محکومیت بحرین در پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیون یورو غرامت به دو بانک بورسی و دولتی را مخابره کرد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالناصر همتی که همواره علاقه شدید و در حد خودشیفتگی به مطرح شدن در فضای مجازی و افکار عمومی دارد با وجود کنار گذاشته شدن از سمت قبلی ، بیکار ننشسته و به همان رویه ادامه می دهد اما این بار در نقش خبرنگار ظاهر شد و محکومیت بحرین در پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیون یورو غرامت به دو بانک بورسی و دولتی را مخابره کرد !

وی در توییتر اعلام کرد: با تلاش چند ساله یک دادگاه داوری بین المللی، دولت بحرین را که با هدف سیاسی و نقض قوانین بین المللی، سرمایه گذاری بانک های ملی و صادرات در فیوچر بانک بحرین را سلب مالکیت کرده بود به پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیون یورو غرامت به اضافه هزینه های دادرسی محکوم کرد.

بنابراین گزارش، بانک مرکزی ۱۱ مرداد در واکنش به ادعای پولشویی در بانک‌های ایرانی اعلام کرده بود، محکومیت بانک مرکزی ایران و سایر بانک‌ها و بانکداران ایرانی در بحرین و آرای احتمالی در این باره به وضوح بی‌ارزش‌ بوده و این بانک نیز حق را برای هرگونه اقدام متقابل و پیگیری حقوقی موضوع، محفوظ دانسته و از دولت و مراجع قضایی بحرین می‌خواهد بلافاصله اقدامات قضایی موصوف را متوقف کنند.

براساس این گزارش، همتی فعالیت سیاسی را از سال ۱۳۵۹ در سازمان صدا و سیما آغاز کرد و تا ۱۳۶۸ به عنوان مدیرکل خبر و از ۶۸ تا ۷۳ معاون سیاسی سازمان صدا و سیما بود .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ