کد خبر: ۱۷۸۸۱۵
۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۹/۶

گزارش مدیرعامل سایپا از تولید ۳۷.۳ هزار محصول در آبان و رشد ۲۲ درصدی

گزارش مدیرعامل سایپا از تولید ۳۷.۳ هزار محصول در آبان و رشد ۲۲ درصدی

مدیرعامل سایپا از تولید ۳۷.۳ هزار دستگاه انواع خودرو در آبان ماه و ثبت رشد ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد سلیمانی از تولید ۳۷ هزار و ۳۷۵ دستگاه انواع خودرو در آبان ماه با وجود موانع جدی در حوزه تولید، مشکلات ناشی از تحریم های بین المللی و نیز محدودیت های کرونایی خبر داد و رشد ۲۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت کرد.

وی افزود: مقایسه آماری تیراژ تولید انواع خودرو در ۸ ماه سپری شده از سال با مدت مشابه سال قبل نیز نشان می دهد، سایپا رشد ۶ درصدی تولید را ثبت کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: سایپا از ابتدای سال گذشته تا پایان آبان سال قبل بالغ بر ۲۶۶.۹ هزار دستگاه انواع خودرو تولید کرد که این تعداد در ۸ ماه سپری شده از سال جاری بیش از ۲۸۳.۳ هزار خودرو بود.

سلیمانی گفت: با توجه به برنامه های وزیر صنعت، اقداماتی برای تحقق هدف گذاری‌های صورت گرفته انجام شده و امید است با مانع زدایی ها و پشتیبانی های لازم، روند افزایش تولید سایپا در ماه های باقیمانده از سال نیز ادامه داشته باشد.

بنابراین گزارش، شرکت سایپا با سرمایه 19.5 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد که نماد آن از 19 آبان متوقف و جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی حداکثر تا 17 آذر مشمول تعلیق شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ