کد خبر: ۱۷۸۹۹۲
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۹/۹

آمارهای مثبت و شیرین سخنگوی دولت از رضایت مردم و تغییرات غیرقابل مقایسه !
در اولین نشست خبری اعلام شد:

آمارهای مثبت و شیرین سخنگوی دولت از رضایت مردم و تغییرات غیرقابل مقایسه !

سخنگوی دولت با اعلام آمارهایی از عملکرد ۱۰۰ روزه کابینه، مدعی شد وضعیت مردم در قبل و بعد از شهریور قابل مقایسه نیست !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی بهادری جهرمی که از 23 آبان به عنوان جوانترین عضو کابینه دولت از ریاست مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه راهی پاستور شد در نخستین نشست خبری ، آمارهای شیرینی از رضایت مردم و تغییرات مثبت داد و گفت: مردم امروزه ، دولت و مسئولان را در کنار خود می‌بینند و شاهدند جمهوری اسلامی به صورت ویدئوکنفرانسی اداره نمی‌شود. در حوزه گزارش عملکرد دولت تقریبا به ۱۰۰ روزگی رسید و باید دید در این مدت چه گام‌هایی را برداشته و آیا عملکرد قابل قبول داشته یا نه؟

وی افزود: در ابتدای دولت، صف‌های طولانی و معطلی مردم برای تهیه برخی کالاهای اساسی مشاهده می‌شد اما کرامت مردم در دریافت کالاهای اساسی با سفارش اینترنتی با قیمت مصوب و تحویل درب منزل حفظ می‌شود. کالای اساسی در دسترس مردم است و سبد کالا نیز با همت وزیر جهاد کشاورزی در خانه تحویل مردم داده می‌شود !

این مقام مسئول ادامه داد: لزوم پاسخگویی و داشتن شفافیت و ارائه گزارش عملکرد به مردم و رسانه‌ها و مطالبه‌ای که به ویژه در ذهن رسانه‌ها است، دولت واجب می‌داند این گزارش را داشته باشد که از این هفته از سوی برخی وزارتخانه‌ها آغاز می‌شود و در هفته بعد با شدت بیشتری پیگیری می‌شود.

بهادری جهرمی گفت: برای ارزیابی مناسب از عملکرد دولت باید به ابتدای شهریور و زمان آغاز دولت جدید بنگرند که مسئله اساسی شرایط ناشی از کرونا بود که دو سال است زندگی اجتماعی و فردی همه را درگیر کرده است.

وی با بیان اینکه حتما مدیران وقت ، تلاش انجام دادند، افزود: مردم دیگر استرس دسترسی به واکسن ندارند و در مقایسه با گذشته به راحتی در مراسم‌ها و مهمانی‌های خانوادگی شرکت می‌کنند. آمار قربانیان از ۷۰۰ به کمتر از ۱۰۰ نفر کاهش یافته و ۱۰۰ میلیون واکسن جدید در این سه ماه تزریق شد که ۴۰ برابر واکسنی است که سه ماه قبل از دولت تزریق شده بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های دولت در زمینه دیپلماسی توضیح داد: با دیپلماسی فعال خارجی برگزاری نشست‌های اکو و شانگهای رخ داد. در حوزه دیپلماسی و پیگیری فردی رییس جمهور مانند واکسن و گاز که اگر قرارداد گاز دو روز قبل امضا نمی شد، سال جاری در فصل سرما مانند گذشته معضل برق و قطعی گاز وجود داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۹/۹
0
0
پاسخ
داری احمدی نژادی حرف می زنی یااااااااااااااااااا
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ