کد خبر: ۱۸۰۱۷۷
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱

توضیحات معاون خوش نام درباره ابهامات خرید سهام شرکت غیر بورسی و ...

توضیحات معاون خوش نام درباره ابهامات خرید سهام شرکت غیر بورسی و ...

عضو هیات مدیره بانک فرابورسی و معاون اسبق و خوشنام سازمان بورس با انتشار کلیپ هایی در فضای مجازی و ایجاد ابهامات درباره خرید ۱۳.۸ درصد از سهام شرکت غیر بورسی و ... توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی سعیدی عضو هیات مدیره بانک فرابورسی و معاون اسبق و خوشنام سازمان بورس با انتشار متن‌هایی در فضای مجازی و ایجاد ابهامات اعلام کرد: با رعایت تمام تشریفات قانونی و بصورت شفاف، ۱۳.۸ درصد از سهام شرکت سرآمد را خریداری کرده و سهامدار جزء آن شرکت محسوب می شوم.

لکن در مسایل اجرایی آن شرکت دخالتی نداشته و ندارم. سایر اطلاعات و سناریو سازی های مطرح شده در این خصوص، کذب و بلا وجه است. در بانک آینده نیز به عنوان عضو هیات مدیره غیر اجرایی فعالیت دارم و تلاش کردم بر حسب وظایف و موازین قانونی به عنوان عضو ناظر عمل کنم.

شرکت سرآمد از دیرباز از مشتریان بانک آینده بوده و به عنوان یک مشتری از خدمات بانکی از جمله سپرده گذاری و اخذ تسهیلات استفاده می کرده است. تسهیلات مطرح شده، گرچه پیش از سهامداری بنده اخذ شده اما از مسیر قانونی و متعارف بوده و البته از نوع ارزان قیمت هم نیست. چراکه بخشی از آن با نرخ صفر سپرده گذاری شده است. لذا اطلاعات ارائه شده در این خصوص هم نادرست و ناقص است.

در خصوص پشت پرده این کلیپ های سو دار که اکنون بصورت سریالی به تشویش اذهان پرداخته، فعلا بنا ندارم سخنی بگویم. چرا که مراجع  ذی صلاح به رصد جزییات آن می پردازند اما با نگاهی به صورت های مالی افشا شده و کاهش قابل توجه هزینه‌ها به رغم تورم بالا و رعایت و اجرای مقررات و مصوبات خاص شورای پول و اعتبار، برخی هزینه کِردها را محدود ساخته که مآلاً منافع و مطامع گروهی از ذینفعان را به خطر انداخته است.

مدیر عامل بانک آینده در شرکت سرآمد سهامدار نبوده و هیچ فضای کسب و کار مشترکی نیز در این بین وجود ندارد و این بخش از اطلاعات نیز کذب محض است.

در عین حال پس از این چنانچه کلیپ های دیگری با اهدافی مشخص منتشر  شوند، مسئولیت شرعی و  اخلاقی مخاطبان را در بازنشر مطالب بی اساس متذکر می شوم. در صورت تداوم تولید و تکثیر این گونه اخبار و گزارشات خلاف واقع، متن تکمیلی ارایه خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ