کد خبر: ۱۸۰۴۱۵
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹

پیش بینی شرکت سرمایه گذاری از تحقق بخش عمده EPS در پایان سال مالی
با آغاز فروش واحدهای پروژه زیرمجموعه برآورد شد:

پیش بینی شرکت سرمایه گذاری از تحقق بخش عمده EPS در پایان سال مالی

شرکت سرمایه گذاری حاضر در بورس از پیش بینی تحقق بخش عمده سود هر سهم در پایان سال مالی جاری با آغاز فروش واحدهای مسکونی پروژه شرکت زیرمجموعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر از پیش بینی تحقق عمده سود هر سهم در پایان سال مالی جاری با آغاز فروش واحدهای مسکونی پروژه شرکت زیرمجموعه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای یکشنبه شد.

براین اساس، "وتوس" اعلام کرد: طبق برنامه و بودجه پیش‌بینی سود و زیان شرکت برای سال مالی منتهی به اسفند سال جاری، بخشی از EPS هر سهم مربوط به سود حاصل از سرمایه‌گذاری در شرکت زیرمجموعه آرمان‌گستر یکم توس است که با توجه به آغاز فروش واحدهای مسکونی پروژه کوثر در شرکت مذکور تا 30 آذر تعداد 4 واحد برابر 1189 مترمربع به فروش رسیده و با توجه به حاشیه سود مناسب در این پروژه، بخش عمده پیش‌بینی سود هر سهم، قابل تحقق است.

لکن از آنجا‌که شناسایی این سود منوط به برگزاری مجمع سالانه در شرکت مذکور است، درج و احتساب در سود و زیان شرکت توس‌گستر در پایان دوره مالی محقق خواهد شد. مراتب باتوجه به مذاکرات مطرح شده در مجمع فوق‌العاده 15 دی، جهت اطلاع و آگاهی سهامداران اعلام می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ