کد خبر: ۱۸۰۶۳۹
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵

اولین فراخوان ایران‌ خودرو برای سفارش محصول تارا با رنگ نانو سرامیک

اولین فراخوان ایران‌ خودرو برای سفارش محصول تارا با رنگ نانو سرامیک

ایران‌ خودرو برای نخستین بار اقدام به صدور فراخوان برای سفارش تارا با رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، قهوه‌ای کادرو و سرمه‌ای متالیک همراه با پوشش نانو سرامیک کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران‌خودرو برای نخستین بار با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، اقدام به صدور دعوت‌نامه‌های خودروی تارا با امکان سفارش‌گذاری رنگ‌های خاص شامل نقره‌ای تیتانیوم، قهوه‌ای کادرو و سرمه‌ای متالیک همراه با پوشش نانو سرامیک کرد.

بر اساس این گزارش، پوشش نانوسرامیک‌ روشی برای حفظ زیبایی و شفافیت رنگ خودرو بوده که موجب دوام و جلوگیری از تیرگی در طول زمان می‌شود. این روش با توجه به عمر بالای آن در دراز مدت می‌تواند از نظر اقتصادی نیز توجیه‌‌‌ پذیر باشد. ضمن اینکه با اعمال این پوشش ، خللی در گارانتی رنگ محصول ایجاد نمی‌شود.

از دیگر مزایای این پوشش نانو سرامیک می‌توان به زیبایی و درخشندگی خودرو ، مقاومت در برابر خط و خش‌های سطحی ، محافظت از رنگ بدنه اتومبیل در برابر سنگ پریدگی‌های جاده‌ای ، باران‌های اسیدی ، گرد و خاک ، جلوگیری از آفتاب ‌‌‌سوختگی ، تسریع در تمیز کردن ، محافظت در برابر اکسیداسیون و سایر آسیب‌‌‌های محیطی و آب‌گریزی (هر نوع مایع در تماس با این سطح از روی آن می‌‌‌لغزد) اشاره کرد.

شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو) رنگ محصولات را به درخواست مشتریان مجهز به پوشش نانو سرامیک می‌کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ