کد خبر: ۱۸۰۶۶۲
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵

انتقاد از حضور رئیس سایق صدا و سیما در شرکت بزرگ بورسی و ...
روزنامه جمهوری اسلامی اعلام کرد:

انتقاد از حضور رئیس سایق صدا و سیما در شرکت بزرگ بورسی و ...

روزنامه جمهوری اسلامی از انتصاب رئیس سایق صدا و سیما در مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و حضور کارشناس مذهبی سیما در ریاست هلدینگ گردشگری انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روزنامه جمهوری اسلامی در واکنش به انتصاب هفته گذشته عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سایق صدا و سیما به عنوان مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و حضور کارشناس مذهبی سیما در ریاست هلدینگ گردشگری ، اعلام کرد: در روزهای اخیر، چند انتصاب مهم در مسئولیت‌های کاملاً نیازمند تخصص، سر و صدای اعتراضی زیادی را موجب شده است.

صادرکنندگان احکام این انتصابات نیز یاد گرفته‌اند بنویسند "نظر به تجربه و تعهد شما" به فلان مسئولیت منصوب می‌شوید ولی به هیچ کس و هیچ دستگاهی پاسخ نمی‌دهند که این تجربه و تعهد را از کجا و چگونه کشف کرده‌اند.

ایران اکنون فاقد نظام نظارتی بر انتصابات است. اگر در مواردی دستگاه‌هایی برای نظارت وجود دارند به وظایف عمل نمی‌کنند و یا برای عمل کردن به وظایف با موانع فرمایشی مواجه اند.

وضعیت خطرناکی که متوجه انتصابات است، کشور را به پرتگاه نزدیک می‌کند. مسئولان ارشد نظام به این اخطار توجه کنند و برای پایان دادن به این وضعیت خطرناک چاره‌ای بیندیشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ