کد خبر: ۱۸۱۰۴۶
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۴

ازدواج سوم نماینده مجلس و مالک ۱۷۰ مغازه دردسرساز شد / واکنش احمدی بیغش !

ازدواج سوم نماینده مجلس و مالک ۱۷۰ مغازه دردسرساز شد / واکنش احمدی بیغش !

نماینده مجلس مالک ۱۷۰ مغازه بعد از ازدواج سوم با دختر ۲۰ ساله با شکایت همسران اول و دوم مبنی بر تعیین تکلیف زندگی‌ شخصی دخواست عدم صلاحیت مواجه شد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اصلاحات نیوز، همسر اول و دوم یکی از نمایندگانی که در دوره یازدهم به خانه ملت راه پیدا کرده، خواستار تعیین تکلیف زندگی‌ شخصی شدند. زیرا این نماینده همزمان همسر سوم هم دارد !

براساس این گزارش، نماینده مجلس بدون اذن همسر اول ، اقدام به ازدواج با همسر دوم کرد که دختر ۲۴ ساله و اهل ولنجک تهران است. حکایت ازدواج‌های متعدد  این نماینده همچنان برقرار است و در آخرین ازدواج، دختر ۲۰ ساله اهل قزوین و شاگرد وی در دانشگاه را به همسری برگزید !

همسر اول و دوم این عضو یکی از کمیسیون های حساس مجلس برای پیگیری حق و حقوق از مسئولان مجلس خواستند پرونده تخلفات مالی و اخلاقی وی  به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ارجاع و زمینه عدم صلاحیت وی برای دورهای بعدی مجلس فراهم شود.

این نماینده ۱۷۰ مغازه در پاساژ قائم شهر ری داشته و در منزل سه طبقه دارای استخر و سونا و جکوزی در خیابان باغ طوطی و در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی سکونت دارد.

واکنش احمدی بیغش

در این میان محمود احمدی بیغش نماینده شازند و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به ادعای علیه خود، اعلام کرد: در شرایط خاص  و جایی که بسیاری در برابر ظلم و بی عدالتی سکوت اختیار کرده اند ، فریاد برآوردن و صدای مردم شدن قطعا هزینه دارد که این خدمتگزار مردم حاضر به پرداخت آن شده ام.

لذا نشر مطالب کذب و لجن پراکنی های یک عده بزدل بی خاصیت و اجیر کردن افرادی مغرض و بی دین برای مخدوش کردن حیثیت یک مسلمان بحدی چندش آور و مذبوح است که حتی اگر هم بخواهی از سر ناچاری بدان پاسخ بدهی، کاری سخت است. ولی منتشر کنندگان این گزارش های سخیف و کذب بدانند که اگر هر روز هم دست به این اقدامات کثیف بزنند به عنوان خادم ملت عزیز ایران و حوزه انتخابیه، مصمم تر از هر زمان دیگر پرچم حریت و عدالت خواهی را بالا خواهم برد و در آینده ای نه چندان دور شلیک های دقیق تری بر لانه کرکس ها خواهم داشت و بی تردید خواب و آرامش آنها را بر هم خواهم زد و تا پای جان از این راه بی پایان دست نخواهم کشید.

اعلام می دارم و با صراحت و صدای رسا از نهادهای نظارتی و مسئول می خواهم تک تک موارد مطروحه را بررسی و به رئیس قوه مقننه بدهند تا از تریبون رسمی مجلس قرائت  شود. اگر هر چیزی غیر از این موارد ادعایی و دروغین بود از نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بویژه پلیس فتا می خواهم صحنه گردانان اصلی این بازی مذبوحانه را شناسایی و لانه عنکبوتی خناسان را خراب کنند.

اینجانب نیز تا کشف سرچشمه های ناپاک منتشر کنندگان و حامیان پشت صحنه آنان دست از تلاش نخواهم کشید و با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار علیه السلام آنان را برملا و در تریبون خانه ملت رسوا خواهم کرد. همانطور که خداوند متعال در سوره نساء آیه ۱۱۲ می فرماید: « وَمَن یَکْسِبْ خَطِیئَةً أَوْ إِثْمًا ثُمَّ یَرْمِ بِهِ بَرِیئًا فَقَدِ احْتَمَلَ بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِینًا؛ و هر کس خطا یا گناهى مرتکب شود سپس آن را به بی گناهى نسبت دهد قطعا بهتان و گناه آشکارى بر دوش کشیده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۴
0
0
پاسخ
پس نوبت احمدی جان هم رسید!!!
مبارکه
» ناشناس | ساعت ۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱/۱۹
0
0
پاسخ
اخه از کجا این همه پول اومده این همه مغازه خریده دزدی فقط راهشه
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ