کد خبر: ۱۸۱۲۴۳
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۹

روزنامه کیهان خواهان برکناری سفیران ، مدیران بانک ها ، ایران خودرو ... شد !

روزنامه کیهان خواهان برکناری سفیران ، مدیران بانک ها ، ایران خودرو ... شد !

روزنامه کیهان با انتقاد از نحوه انتصابات در دولت سیزدهم ، خواهان برکناری سفیران ، مدیران بانک ها ، ایران خودرو ، عاملان مشکلات اقتصادی و... شد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کیهان ضمن انتقاد از نحوه انتصابات در دولت سیزدهم اعلام کرد: کارشناسان ، صاحبنظران و فعالان رسانه‌ای از دولتمردان انتظار دارند ، عزل و نصب های اتوبوسی نکنند اما سفیران ، روسای بانک ها ، مدیران سازمان برنامه و بودجه و خودروسازان را تغییر دهند!

از زمان آغاز به کار دولت  ابراهیم رئیسی ، حتی یک سفیر هم جابجا نشد. در حالی که دوره ماموریت برخی سفرا خاتمه یافته و برخی نتوانستند نماینده شایسته‌ای برای نظام باشند.

کندی انتصابات در بانک ها ، ایران خودرو و سایپا مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته است. طبق اخبار منتشره در بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه نیز همچنان مدیران ارشد دولت قبلی که کارنامه ناموفقی ارائه داده و از بانیان مشکلات اقتصادی فعلی هستند در مناصب ارشد مدیریتی حضور دارند !

قرار نیست نگاهی حزبی و جناحی حکمفرما باشد . بلکه مسئله اصلی اجرای شایسته سالاری و برکناری عاملان مشکلات موجود است. بر این اساس صحبت از کنار گذاشتن اتوبوسی و انتصابات اتوبوسی نیست. بلکه حرف اصلی ، تلاش برای اصلاح ساختار است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ