کد خبر: ۱۸۲۳۴۴
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲

نشانه منفی ۶ هزار پیشنهاد نمایندگان در لایحه بودجه و التماس ۶ ماه آینده !
نماینده مجلس اعلام کرد :

نشانه منفی ۶ هزار پیشنهاد نمایندگان در لایحه بودجه و التماس ۶ ماه آینده !

نماینده مجلس ۶ هزار پیشنهاد را ناشی ناپختگی لایحه بودجه و دانست و گفت: نمایندگان شش اول سال آینده را باید جلوی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها التماس کنند !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن لطفی وجود ۶ هزار پیشنهاد نمایندگان در رابطه با لایحه بودجه را ناشی از ناپختگی این لایحه دانست و در مجلس گفت: نمایندگان شش ماه ابتدایی سال آینده را باید جلوی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها التماس کنند تا بودجه حوزه‌های انتخابیه آنها تخصیص داده شود.

وی افزود: بررسی ۴۵ روزه لایحه بودجه در برخی کمیسیون‌ها و کمیسیون تلفیق، طولانی است و به جای بررسی این لایحه در کمیسیون تلفیق باید وقت بیشتری برای بررسی پیشنهادات سایر نمایندگان داده شود. چرا باید لایحه بودجه ۴۵ روز در کمیسیون‌ها و کمیسیون تلفیق بماند و نمایندگان از رسیدگی به جداول و سایر بخش‌های بودجه محروم باشند؟ مگر در این ۴۵ روز دولت و کمیسیون تلفیق چه گلی به سر بودجه می زند؟

این نماینده مجلس در تذکری با استناد به ماده آیین‌نامه داخلی مجلس ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی اقتصاد، مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های مشترک، مجلس را از حیز انتفاع خارج کردند.

لطفی توضیح داد: از سال بعد فکر اساسی برای حذف کمیسیون تلفیق و وقت بیشتر به نمایندگان برای بیان پیشنهادات آن‌ها داده شود نه اینکه نمایندگان مجبور شوند از پیشنهادات صرف نظر کرده و با سرعت از موضوعات عبور کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ