کد خبر: ۱۸۶۵۲۲
۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱/۲۹

افزایش یک درصدی دامنه نوسان سهام اعمال شد / شروع با چند شرکت کوچک
طبق اعلام قبلی از امروز:

افزایش یک درصدی دامنه نوسان سهام اعمال شد / شروع با چند شرکت کوچک

طبق اعلام قبلی و با شروع معاملات امروز، افزایش یک درصدی دامنه نوسان سهام شرکت های حاضر در بازار اول بورس و فرابورس اعمال شد که فعلا" با چند شرکت کوچک همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی، بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان بورس از امروز،  دامنه نوسان قیمت سهام در کلیه نمادهای حاضر در بازار اول بورس تهران و فرابورس از مثبت و منفی 5 به مثبت و منفی 6 درصد و در نمادهای حق تقدم سهام از مثبت و منفی 10 به مثبت و منفی 12 درصد افزایش می یابد.

براساس این گزارش با شروع این رویه ، فقط چند شرکت کوچک و متوسط مانند سیمان غرب ، سرمایه گذاری سایپا ، سرمایه گذاری رنا ، سیمان خزر ، صنایع شیمیایی فارس ، پاکدیس ،  شير و گوشت زاگرس شهركرد و پگاه گلستان با دامنه نوسان بیش از 5 درصدی در حال معامله هستند و فعلا" خبری از سهام شرکت های بزرگ نیست ولی انتظار می رود در صورت افزایش دامنه اعتماد سرمایه گذاران حتی به آینده کوتاه مدت ، اغلب شرکت های دارای گزارش ها و برنامه های مثبت با رشد 6 درصدی همراه شوند. 

بنابراین گزارش، افزایش دامنه نوسان قیمت یکی از خواسته‌های فعالین بازار طی ماه‌های اخیر بود که سازمان بورس با بررسی آن تصمیم به افزایش یک درصدی دامنه نوسان بصورت متقارن در بازار اول بورس تهران و فرابورس در جهت افزایش کارایی و افزایش نقدشوندگی بازار سرمایه گرفت که این مهم از امروز عملیاتی می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» افزایش دامنه نوسان خاور | ساعت ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۳/۲۷
0
0
پاسخ
دامنه نوسان شرکتهای فرابورسی لطفا افزایش دهید مخصوصا سهم خاور
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ