کد خبر: ۱۸۶۵۷۰
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱/۳۰

ساخت پتروشیمی میان‌کاله به کسی ربطی ندارد / بدبخت‌تر از مردم مازندران نیست !
مواضع عجیب نماینده ساری:

ساخت پتروشیمی میان‌کاله به کسی ربطی ندارد / بدبخت‌تر از مردم مازندران نیست !

نماینده مجلس ساری در اظهاراتی عجیب مدعی شد احداث پتروشیمی میان‌کاله به غیر از مردم مازندران به هیچ کس ربطی ندارد و بدبخت‌تر از مردم مازندران نیست !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی بابایی کارنامی با بیان اینکه مردم مازندران حامی احداث مجتمع پتروشیمی هستند، گفت: دوازده نماینده استان مازندران به رئیس جمهور نامه نوشته و خواستار شدند قانون ارزیابی و با پروتکل های علمی مجوز صادر شود. چرا که قطعا مخالف توقف بوده و توقف پروژه، جفا در حق مازندرانی‌ها است. این مسئله نیز به غیر از مردم مازندران به هیچ کس ربطی ندارد !

وی افزود: پترشیمی راهکاری برای این امر دارد. بعضی‌ها مفت می‌خورند و می‌خوابند و به فکر اشتغال، سلامتی و زندگی مردم مازندران‌ نیستند. بدبخت‌تر از مردم مازندران نیست و متاسفانه چوب لای چرخ توسعه می‌گذارند. هرگاه صحبت از صنایع مازندران است، هرگاه رشد و توسعه و آبادانی پروژه‌ها و بزرگراه‌ها است این‌ها پیدا می‌شوند و به بهانه محیط زیست از توسعه این استان شمالی و زیبا جلوگیری می‌کنند.

بابایی کارنامی ادامه داد: نمایندگان، مخالف محیط زیست نیستند اما در هیچ جای دنیا چنین برخوردی با مردم ندارند. نارضایتی مردم منطقه نیز این‌طور نیست و بازی‌ سازمان محیط زیست است. آقایان اگر راست می‌گویند چرا سد فینسک را پیگیری نمی‌کنند. سدی که به اصطلاح پدر محیط زیست استان‌های شمالی را در می‌آورد !

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ