کد خبر: ۱۸۹۴۰۱
۰:۰ - ۱۴۰۱/۳/۱

زیان ۴۹ میلیارد دلاری ایلان ماسک از زمان پیشنهاد خرید توییتر + علت

زیان ۴۹ میلیارد دلاری ایلان ماسک از زمان پیشنهاد خرید توییتر + علت

ثروتمندترین فرد جهان از زمان اعلام پیشنهاد خرید شبکه اجتماعی توییتر، بیش از ۴۹ میلیارد دلار ضرر کرد و میران دارایی وی با کاهش یک پنجمی به ۲۰۹.۹ میلیارد دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بلومبرگ، ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد جهان از زمان اعلام پیشنهاد خرید شبکه اجتماعی توییتر، بیش از 49 میلیارد دلار ضرر کرد.

بر این اساس، مالک آمریکایی شرکت فضایی اسپیس ایکس و خودروسازی تسلا همچنان در صدر فهرست ثروتمندان باقی مانده اما دارایی وی از اوایل آوریل تقریباً یک پنجم کاهش یافته و به 209.9 میلیارد دلار رسیده است. ضرر ایلان ماسک به دلیل کاهش قیمت سهام تسلا و نگرانی سرمایه گذاران در مورد برنامه ها برای تامین مالی خرید توییتر بود و وی را از 12.3 میلیارد دلار محروم کرد.

بر اساس این گزارش، سهام تسلا پس از افت 19 درصدی در ماه آوریل، 18.5 درصد از ارزش را در ماه می از دست داد و چند روز پیش هم  7 درصد کاهش یافت اما پنجشنبه بخشی از ضررها را جبران کرد و حدود ساعت 15 هر سهم آن با قیمت 718.5 دلار معامله شد.در عین حال، سهام توییتر چهارشنبه 3.8 درصد ارزش را از دست داد و پنجشنبه به کاهش ادامه داد.

قیمت سهام توییتر در این ماه 24.8 درصد کاهش یافت و در نتیجه تقریباً کل رشد 26.7 درصدی ماه گذشته را پس داد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ