کد خبر: ۱۸۹۴۳۸
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۳/۱

زندگی بسیار ساده‌ روحانیون و طلاب با حداقل شهریه و کمتر از دستمزد کارگر !
گزارش روزنامه اصولگرا از:

زندگی بسیار ساده‌ روحانیون و طلاب با حداقل شهریه و کمتر از دستمزد کارگر !

روزنامه اصولگرا مدعی شد روحانیون زندگی بسیار ساده‌ای دارند و حداقل شهریه دریافتی این گروه کمتر از دستمزد کارگر است !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روزنامه جوان اعلام کرد: پس از پیروزی انقلاب، روحانیت در صف اول پیگیری آرمان‌های اسلامی و مطالبات به‌حق جامعه قرار داشت و به‌رغم فراهم آمدن فرصت‌های متعدد به واسطه تغییر نظام سیاسی برای روحانیون، اغلب آن‌ها همچنان زهد را بر رفاه دنیوی ترجیح دادند.

امروز هرکس با روحانیون از نزدیک معاشرت داشته باشد، تصدیق می‌کند از طلاب تازه‌محصل و فضلای مجرب تا علمای تراز اول و مراجع تقلید در ساده‌زیستی و بی‌اعتنایی به زخارف دنیوی الگوی جامعه‌اند. سبک زندگی رهبران انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) جلوه تام‌وتمامی از حیات طیبه و زاهدانه روحانیت مبارز را نمایان می‌سازد.

بیشتر طلاب و روحانیون با حداقل شهریه دریافتی  بسیار کمتر از حداقل دستمزد یک کارگر ساده و در عین حال با خانواده‌هایی نسبتاً پرجمعیت، بی‌ادعا گذران زندگی می‌کنند.

اندک بودجه حمایتی در قالب بیمه درمانی و... مشابه همه اقشار دیگر جامعه در اختیار طلاب قرار می‌گیرد مورد حسادت برخی قرار گرفته و زبان نیش و کنایه ضدانقلاب را می‌گشاید، فارغ از اینکه سرانه بودجه حمایتی طلاب به مراتب کمتر از دانشگاهیان و بسیاری دیگر از اقشار است و در برابر مبالغ تخصیصی به دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی تقریباً هیچ است!

طلاب و فضلای حوزه و بسیاری از مردم می‌دانند دلیل اصلی کینه دشمنان ترس استعمارگران کهنه و نو از جایگاه روحانیت و نقشی آن‌ها در حراست از هویت و استقلال جامعه ایرانی است. هنوز اثر ضربه‌ فتوای میرزای شیرازی بر پیکره استعمار پیر در کینه رسانه‌های انگلیسی نسبت به روحانیت شیعه هویداست و علت خشم و نفرت وابستگان استعمار از این سنگرداران استقلال و هویت ایران را آشکارا می‌توان دریافت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ