کد خبر: ۱۸۹۴۵۲
۰:۰ - ۱۴۰۱/۳/۲

گرانی ۲۵ تا ۴۰ درصدی محصولات شوینده از دیروز اعمال شد ؟
طبق ادعای بدون مدرک رئیس هیات مدیره انجمن:

گرانی ۲۵ تا ۴۰ درصدی محصولات شوینده از دیروز اعمال شد ؟

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، مدعی شد سازمان‌ حمایت با گرانی ۲۵ تا ۴۰ درصدی قیمت محصولات شوینده موافقت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بختیار علم‌بیگی با بیان اینکه مجوز افزایش قیمت محصولات شوینده از سوی سازمان حمایت صادر شده به فارس‌، گفت: از دیروز همه تولید‌کنندگان طبق این مجوز، قیمت‌های جدید را درج می‌کنند و محصولات با قیمت‌های جدید روانه بازار می‌شود.

وی افزود: قیمت پودر شوینده دستی و ماشینی 25 درصد و بهای سایر شوینده‌ها آرایشی و بهداشتی مانند صابون و خمیردندان 40 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که مواد شوینده از خرداد سال گذشته تاکنون با وجود گرانی مواد اولیه، هیچ افزایش قیمتی نداشتند و شرکت ها در چهار ماه گذشته درخواست افزایش قیمت 50 تا 120 درصدی داشتند.

به گفته این فعال صنفی ، اسناد و مدارک افزایش هزینه ها به سازمان حمایت ارائه شده و هیات مدیره انجمن برای به تعادل رساندن قیمت ها و جلوگیری از وارد شدن شوک به بازار خواهان افزایش 50 درصدی محصولات شوینده شد. بسیاری از شرکت‌های این صنعت هم در بورس حضور دارند و خوشبختانه با توجه به شفافیت بازار،شرکت ها به علت جلوگیری از افزایش قیمت ها دچار زیان شده اند. 

علم بیگی گفت: افزایش حقوق کارگران و هزینه بیمه ، 62 درصد بر قیمت تمام شده اثر گذاشته که در کنار افزایش کرایه‌های حمل کالاهای داخلی و خارجی است. 

براساس این گزارش در برابر اعلام گرانی محصولات شوینده ، مراجع رسمی حاضر به تایید مجوز گرانی شوینده‌ها نیستند و انجمن صنایع شوینده هم تاکنون سندی مبنی صدور مجوز سازمان حمایت ارایه نکرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ