کد خبر: ۱۸۹۴۶۰
۱۰:۸ - ۱۴۰۱/۳/۲

تولید محصول ناقص در ایران خودرو حذف شد/ وعده عرضه ۲۵۰۰ دستگاه در روز !
قائم مقام شرکت :

تولید محصول ناقص در ایران خودرو حذف شد/ وعده عرضه ۲۵۰۰ دستگاه در روز !

قائم مقام ایران خودرو با اعلام افزایش تولید کامل سواری و حذف محصول ناقص، وعده عرضه ۲۵۰۰ دستگاه در روز داد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کیانوش پورمجیب، اولین نتیجه راهبرد وزارت صنعت و رویکرد مدیرعامل ایران‌خودرو را افزایش ۲۵ درصدی کیفیت محصولات برشمرد و گفت: با حذف خودروهای ناقص و ادامه تولید کامل و عر ضه مستقیم از خط تولید به مشتریان، صرفه جویی و کاهش هزینه قابل توجهی رقم می‌خورد.

وی افزود: از روز پایانی اردیبهشت‌ و یک روز زودتر از موعد مقرر، خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران خودرو حذف شد و تولید روزانه حداقل ۲۵۰۰ دستگاه در دستور کار قرار دارد. سه روز پیش هم ۲۷۵۱ دستگاه کامل سواری و ۴۱ خودرو تجاری سنگین و نیمه سنگین و در مجموع ۲۷۹۲ دستگاه تولید شد. اسناد صادره خودروها هم اول سال با رشد ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷۶ هزار دستگاه بود.

این مقام مسئول ادامه داد: با حذف خودرو ناقص، تولید خودرو کامل و تجاری‌، پنج درصد جلوتر از برنامه تولید ۷۲۵ هزار دستگاه سواری بوده و اگر سال گذشته بدون کسری و عبور مستقیم بود در بدترین حالت ۱۵ هزار دستگاه کم‌تر تولید می‌شد اما منجر به کاهش ۴ هزار میلیارد تومانی هزینه و رشد ۲۵ درصدی شاخص‌های کیفیت می شد و این حجم از تنش و درگیری و صرف هزینه‌های معنوی و مادی اتفاق نمی‌افتاد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ