کد خبر: ۱۸۹۴۷۱
۰:۰ - ۱۴۰۱/۳/۳

انتقاد از موضع غیرحرفه ای مدیر دولتی در چرخش۱۸۰درجه ای
کارشناس بازارسرمایه با تشبیه وضعیت سال ۹۹ مطرح کرد:

انتقاد از موضع غیرحرفه ای مدیر دولتی در چرخش۱۸۰درجه ای "خودرو، خساپا"

کارشناس بازارسرمایه با انتقاد از اثر موضع غیرحرفه ای مدیر دولتی در چرخش۱۸۰ درجه ای و صف فروش ایران خودرو و سایپا گفت: اگر هدف نابود کردن اعتماد و سرمایه است، سهامداران از بازار خارج شوند!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن ذوالفقاری با اشاره به غافلگیری دیروز مبنی بر صف فروش 148 و 152 میلیون سهمی "خودرو و خساپا" و ریزش 5 درصدی قیمت سهام به دلیل اظهار نظر غیر حرفه ای معاون سازمان خصوصی سازی درباره قیمت گذاری بلوک خودروسازان اعلام کرد: اگر بنا بود مانند سال‌های گذشته، سهم دارای صف خرید چند میلیونی با صف فروش باز شود چه نیازی به تغییر مدیریت بود؟ ظاهرا فقط مدیران جا به جا شدند و سیاست و برنامه ها طبق روال قبل پیش می‌رود.

سهمی با P/E حدود 3.8 و 50 درصد کمتر از قیمت واقعی با شرایط تکنیکال بسیار کم ریسک که در اولین روز خرداد، صف خرید چند میلیونی تشکیل داد و تمام فیلترهای ورود پول هوشمند قوی و داغ و حقیقی و حتی خرید بالای سهامداران عمده را به خود اختصاص داده بود اما بر چه اساس و طبق کدام منطق در دقایق اولیه دیروز صف فروش چند میلیونی تشکیل می‌دهد؟

با توجه به بنیاد سهم ها، همان اتفاقی می‌افتد که با روش خرید تکنیکال پیش می‌رود. اگر تابلوخوانی ملاک قرار گیرد، بدتر از روش بنیادی و تکنیکال نتیجه می دهد. سال 99 هم همین بود. مدیری ناآگاه به بازار، اظهار نظر کرد و سرمایه ملت نابود شد و باز نیز همین اتفاق  افتاد. در نتیجه تفاوت بین مدیران فعلی و قبلی چیست؟

اگر هدف نابود کردن اعتماد و سرمایه است، سهامداران از بازار خارج شوند! پیشاپیش برای مدیر کارآمد سازمان خصوصی سازی آرزوی توفیق و موفقیت در جهت نابودی اعتماد سایر سهامداران می شود !

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ