کد خبر: ۱۹۱۶۳۱
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۴/۷

استیضاح وزیر صنعت با وجود ۱۷ امضاء برای دو ماه متوقف  شد + دلیل
رییس مجلس:

استیضاح وزیر صنعت با وجود ۱۷ امضاء برای دو ماه متوقف شد + دلیل

رییس مجلس گفت : به دلیل تصمیم دولت به اصلاح وزارت صنعت و تشکیل وزارت بازرگانی ، استیضاح وزیر صنعت با وجود ۱۷ امضاء برای دو ماه متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدباقر قالیباف در جلسه امروز مجلس با اشاره به استیضاح وزیر صنعت، گفت: ۷ روز بررسی استیضاح فاطمی امین به پایان رسید و استیضاح در اختیار هیات رئیسه است. مجلس و دولت در خدمت به مردم و حل مشکل هم دل و هم افزا هستند و اگر روزی مجلس به این نتیجه می رسد که وزیری استیضاح شود راه حل مشکلات در این است.

وی ادامه داد: هیچ نیتی در مجلس جز اصلاح امور و کمک به دولت نیست به معنای اختلاف نیست. هر یک از قوا باید مسئولیت پذیر باشند و وظایف لوس نشود. وزارت صنعت یکی از وزارت خانه های سنگین است و تشخیص مجلس این بود که باید استیضاح انجام شود و ۱۷ نماینده در فهرست امضاکنندگان استیضاح هستند و استیضاح قابل اعلام وصول است.

قالیباف با اشاره به رایزنی با دولت، افزود: رئیس جمهور به این جمع بندی رسید که وزارت صنعت نیازمند تجدید نظر و تبدیل به دو وزارتخانه است و با یک لایحه این موضع حل می‌شود. بنابراین به دلیل تصمیم دولت به اصلاح ، درخواست شد ۲ ماه به دولت فرصت داده شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ