کد خبر: ۱۹۲۷۷۴
۱۲:۵ - ۱۴۰۱/۵/۱۰

پیش بینی رگبار باران دو روزه در ۹ استان و تهران / پایداری اکثر مناطق از پنجشنبه
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش بینی رگبار باران دو روزه در ۹ استان و تهران / پایداری اکثر مناطق از پنجشنبه

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، بارش‌های رگباری امروز و فردا در ۹ استان ادامه دارد و از روز پنجشنبه جوی آرام در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در بخش‌هایی از استان‌های فارس، کرمان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و یزد، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، سامانه بارشی امروز و فردا در استان تهران فعال خواهد بود و با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی، شهروندان از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها بپرهیزند.

فردا در برخی نقاط اردبیل، گیلان، همدان، مازندران، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال استان‌های خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی نیز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

این وضعیت برای سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب فارس، شمال و شرق خوزستان، برخی نقاط بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، اردبیل و ارتفاعات استان البرز، ارتفاعات البرز مرکزی هم پیش بینی می شود.

مجموع بارش از ابتدای ابتدای مهر سال گذشته تا هشت مرداد، مناسب و از اول مرداد هم ۹.۴ میلی‌متر بوده که نسبت به میانگین بلندمدت، افزایش بیش از ۱۰ برابری نشان می دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ