کد خبر: ۱۹۲۷۷۸
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۵/۱۰

محصولات جدید و خاص ذوب آهن منجر به تحول صنعت ساختمان خواهد شد
مدیرعامل شرکت :

محصولات جدید و خاص ذوب آهن منجر به تحول صنعت ساختمان خواهد شد

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به استفاده از فناوری روز دنیا در تولید محصولات خاص گفت: محصولات این شرکت می تواند در تحول صنعت ساختمان موثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایرج رخصتی در جریان بازدید رییس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح از ذوب آهن با اشاره به نقش این شرکت در شکل گیری صنعت فولاد گفت: قبل از پیروزی انقلاب تنها ۵۰۰ هزار تن محصولات فولادی تولید می شد اما ظرفیت تولید این محصول حدود ۴۰ میلیون تن است که عمده آن حاصل تلاش ذوب آهن است.

وی افزود: صنعت ساخت و ساز که در حال پیشرفت است باید از فناوری روز بهره گرفت تا ضمن افزایش سرعت ساخت و کاهش هزینه، ایمنی ساختمان ها نیز افزایش یابد. ذوب آهن از فناوری روز دنیا برای تولید محصولات خاص استفاده می‌کند و محصولات این شرکت می تواند در تحول صنعت ساختمان موثر باشد.

ابوالقاسم فروتن هم گفت: ذوب آهن نقش مهمی در رشد صنعت فولاد ایفا کرد. جایگاه دهم ایران در بین تولیدکنندگان فولاد جهان نشان می دهد دستاوردهای بسیاری حاصل شده و روند رو به رشد این صنعت، تداوم و شتاب مناسبی دارد.

وی افزود: در عرصه فناوری و صنعت در مقابل تحریم ها ایستادگی شد که پیشرفت‌های حاصل شده برای دیگر کشورها قابل باور نیست. در بسیاری از محصولات فولادی از واردات بی نیاز شده که اوج آن را در تولید ریل ذوب آهن می‌توان دید. تولید این محصول موجب شد توسعه حمل و نقل ریلی متوقف نشود و با اتکاء به توان داخلی پیش برود.

فروتن ادامه داد: استفاده ذوب آهن از فناوری روز دنیا و تولید محصولات جدید با تفاهم نامه ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی قرارگاه مسکن نیروهای مسلح با وزارت راه می تواند موجب تحول صنعت ساختمان شود.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ