کد خبر: ۱۹۲۷۸۷
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۵/۱۰

بلیت خصوصی۲۵۰ تا۵۰۰ میلیونی دو بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی!
رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر مسافرتی اعلام کرد:

بلیت خصوصی۲۵۰ تا۵۰۰ میلیونی دو بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی!

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران و جهان، قیمت بلیت خصوصی دو بازی تیم ملی فوتبال در جام جهانی همراه با دیگر خدمات را بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حرمت‌الله رفیعی با توضیح در خصوص انواع بلیت‌ جام‌جهانی قطر و از درخواس از فدراسیون فوتبال در تسریع فرآیندهای فروش و عرضه سهمیه فیفا شد به تسنیم اعلام کرد: جام‌جهانی از 30 آبان تا 27 آذر سال جاری برگزار می‌شود و دو نوع بلیت عمومی و خصوصی دارد که بیلیت های عمومی توسط فیفا در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد اما بلیت خصوصی مربوط به برخی مجموعه‌های خصوصی نظیر Match Hospitality بوده و توسط فیفا به فروش نمی‌رود.

وی ادامه داد: بلیت‌های خصوصی تفاوت های با عمومی مانند عدم استقرار صندلی در پشت دروازه ها و پذیرایی بین دو نیمه دارد و به دلیل تحریم ایران و مشکل پرداخت پول در نظام مالی بین‌المللی، فدراسیون فوتبال قادر به دریافت حدود 12 هزار بلیت شد که برای حدود 2 هزار بلیت به صورت قطعی ثبت نام و رزرو انجام شده و برای مابقی بلیت‌های سهمیه ، رایزنی ها و تا چند روز آینده نهایی می شود.

این فعال صنفی افزود: اما بلیت‌های خصوصی Match Hospitality حدود 2 تا 2.5 برابر قیمت توافق شده توسط کانون دفاتر به علاقه‌مندان عرضه می شود و حداقل قیمت بین 900 تا 950 دلار است که با هزینه دیگر نظیر هتل، حمل‌ و نقل و ... قیمت نهایی تماشای دو دیدار تیم ملی حدود 250 تا 500 میلیون تومان خواهد شد که با توجه به نبود جاذبه های گردشی قطر، اصلاً منطقی نیست.

رفیعی به هواداران توصیه کرد برای تهیه بلیت فعلاً صبوری و منتظر عرضه بلیت‌های فدراسیون باشند. از فدراسیون نیز تقاضا می شود در انجام امور مربوط به عرضه بلیت‌ها تسریع کند

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ