کد خبر: ۱۹۳۱۸۴
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۵/۲۶

شوخی ثروتمندترین فرد جهان با باشگاه منچستریونایتد خبر ساز شد !

شوخی ثروتمندترین فرد جهان با باشگاه منچستریونایتد خبر ساز شد !

ثروتمندترین فرد جهان باز هم خبرساز شد و بلافاصله بعد از توییت خرید باشگاه منچستریونایتد که با بدترین نتیجه تاریخ ۱۲۰ ساله مواجه شده ، اعلام کرد این تصمیم شوخی بود !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایلان ماسک که درگیر پرونده انصراف از خرید سهام توییتر است بازهم با انتشار متنی در توییتر خبرساز شد و از تصمیم به خرید باشگاه منچستر یونایتد خبر داد و سپس اعلام کرد شوخی کرده است .

براساس این گزارش، وی در حالی بعد از انتشار خرید باشگاه به تیتر یک رسانه‌های جهان تبدیل و موجب خوشحالی طرفداران باشگاه بحرانی منچستر یویانید شد که چند ساعت پس از انتشار این توئیت در پاسخ به سئوال  یک کاربر مبنی بر جدی بودن این تصمیم ، اعلام کرد: نه. این یک شوخی قدیمی در توئیتر است. قصد خرید هیچ تیم ورزشی را ندارم.

براساس این گزارش، منچستر یونایتد با وجود تغییر سرمربی و حفظ رونالدو و حتی استفاده از آلکس فرگوسن در سمت مشاور، بدترین نتیجه تاریخ 120 ساله را در لیگ جدید به دست آورده و با دو شکست در قعر جدول جای گرفته که به نظر اکثر هواداران این وضعیت بحرانی ناشی از عملکرد بسیار ضعیف سهامدار آمریکایی گلیزر است که از سال ۲۰۰۵ مالک این باشگاه شده است .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ