کد خبر: ۱۹۷۴۰۶
۰:۱ - ۱۴۰۱/۹/۷

دولت قبل FATF را اجرا کرد / راهکار جدید برای کسب میلیاردها دلار !
ادعای جدید محسن رضایی:

دولت قبل FATF را اجرا کرد / راهکار جدید برای کسب میلیاردها دلار !

معاون اقتصادی رییس جمهور با اعلام راهکاری برای کسب میلیاردها دلار، گفت: دولت قبل FATF را اجرا و باعث مشکلات زیادی شد ولی زیرساخت‌های اشتباه مدیریتی تغییر می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن رضایی گفت: بخش خصوصی افسران جنگ اقتصادی هستند و در این دولت کارهای زیرساختی و روزمره اقتصادی در جهت ایجاد روزنه های جدیدی برای توسعه ایران دنبال می‌شود که یکی از آن‌ها ترانزیت است. به غیر از صادرات، ترانزیت و سوآپ نفتی هم می توان داشت و برای اجرای این طرح باید روابط خارجی جدید مانند عضویت در سازمان همکاری شانگهای ایجاد می‌شد.

وی افزود: برای برداشتن موانع صادراتی در داخل و خودتحریمی اقداماتی در دست اجرا است که باید با برنامه ریزی حرکت کرد. دولت قبل FATF را اجرا کرد و باعث مشکلات زیاد اقتصادی شد ولی قرار است این زیرساخت‌های اشتباه مدیریتی تغییر کند.

رضایی ادامه داد: نمایشگاه کالاهای ایرانی در قطر، ازبکستان و روسیه برای توسعه بسیار مهم است و می توان میلیاردها دلار را از این طریق بدست آورد. برای کاهش هزینه های دولت هم تلاش می‌شود و در اصلاح ساختار بودجه اقداماتی در دست اجرا است. سند راهبردی اصلاح های پولی و بانکی طی ماه‌های آینده تدوین خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ