کد خبر: ۱۹۷۸۳۱
۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۹/۲۰

طرح دعوی شرکت مشمول تعلیق علیه سه پیمانکار بابت جعل امضا و قرارداد

طرح دعوی شرکت مشمول تعلیق علیه سه پیمانکار بابت جعل امضا و قرارداد

شرکت حاضر در بازار پایه و مشمول تعلیق نماد از طرح دعوی زیرمجموعه علیه سه پیمانکار بابت جعل امضای مدیران و قرارداد و استفاده از سند مجعول خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت صنایع و معادن احیاء سپاهان که از 18 مهر به دلیل عدم رفع ابهام با تعلیق نماد روبرو شده از طرح دعوی شرکت معادن سنگ آهن احیا سپاهان علیه سه پیمانکار بابت جعل امضای مدیران شرکت و قرارداد و استفاده از سند مجعول خبر داد.

بر این اساس، "واحیاء" اعلام کرد: پیرو اقدام حقوقی آتبین یحیایی نسبت به تقدیم دادخواست مطالبه طلب طبق قرارداد پیمانکاری انجام خدمات تولید سنگ سپراتوری با امضا سه نفر پیمانکار( آتبین یحیایی و نسترن و الهام یحیایی) بدواً اقدام اولیه کیفری علیه پیمانکار و عوامل مرتبط در شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان در ارتباط با شکایت جعل امضای احدی از مدیران شرکت مذکور، جعل قرارداد و حذف بند منع تعدیل و استفاده از سند مجعول مطرح و در مرحله اولیه، کارشناس جعل امضا عدم تطابق و مجعول بودن امضاء عضو هیأت مدیره شرکت سنگ آهن را گزارش کرده که در مرحله سپری کردن تشریفات قضایی قرار دارد.

اقدام حقوقی متقابلی به استناد قرارداد اصیل امضاء شده در ارتباط با قلمرو اجرای عملیات پیمانکاری قرارداد مذکور، عدم لحاظ افت واقعی محصولات و کسر نکردن صحیح افت واقعی از صورت وضعیت پیمانکار در قالب دعوای تقابل مطرح شد که امید است با رعایت دقیق تمامی مفاد قرارداد، حقوق شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان در قبال پیمانکار مذکور اعاده و احقاق شود.

اقدام حقوقی دیگری بر علیه هر سه پیمانکار مذکور به خواسته دعوای تأیید و تنفیذ فسخ سه فقره الحاقیه افزایش مبلغ قرارداد با توسل به تدلیس و برخلاف بند 2 ماده 11 مندرج در قرارداد اصیل و غیرمجعول تقدیم مرجع قضایی شده که اقدام موثری در احقاق حقوق شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان تلقی می شود.


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ