کد خبر: ۲۰۰۰۳۴
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴

عرضه خودرو در بورس کالا باید افزایش و مشمول همه محصولات شود
رییس کمیسیون عمران:

عرضه خودرو در بورس کالا باید افزایش و مشمول همه محصولات شود

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: عرضه خودرو در بورس کالا باید افزایش یابد و عرضه بخشی از خودروهای داخلی خارج از بورس کالا قابل قبول نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا رضایی کوچی با بیان اینکه اینکه نباید یک شرکت تولیدی تنها بخشی از محصولات را در بورس کالا عرضه کند و بخشی دیگر را خارج از بورس بفروشد، گفت: در خصوص خودرو نیز این موضوع اهمیت دارد و عرضه خودرو در بورس کالا باید افزایش یابد.

وی افزود: باید به کمک سیاست گذاران شرایطی مهیا شود تا کل تولیدات محصولات مهم و کالاهای اساسی در بورس کالا عرضه شود و زنجیره‌ای از شفافیت در مبادلات کالایی ایجاد شود.

این نماینده ادامه داد: برای ورود کل تولیدات در بورس کالا به زودی نشستی با وزیر صنعت و رییس سازمان بورس در کمیسیون عمران برگزار خواهد شد تا مقدمات برای ورود کل تولیدات کالاهای مهم در بورس کالا مهیا شود.

رضایی کوچی گفت: یکی از موضوعات مهم برای ساخت سالانه یک میلیون مسکن، تامین مصالح ساختمانی از جمله سیمان و فولاد است که در این بخش نیز باید همه سیمان و فولاد در زنجیره تولید در بورس کالا عرضه شود تا از این مسیر در حوزه تولید مسکن خللی ایجاد نشود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ