کد خبر: ۲۰۰۱۷۴
۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷

برخورد انضباطی سازمان بورس با توقف افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی
کارشناس بازارسرمایه درخواست کرد:

برخورد انضباطی سازمان بورس با توقف افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی "شبریز"

کارشناس بازارسرمایه در واکنش به توقف روند افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی پالایشگاه تبریز، خواهان برخورد انضباطی سازمان بورس با سهامدار عمده و تسریع حل مشکل ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کاظم نادرعلی در واکنش به توقف روند افزایش سرمایه 200 درصدی پالایشگاه تبریز به دلیل استعفای سه عضو هیات مدیره طی 5 ماه اخیر و عدم معرفی اعضای جدید در فضای مجازی اعلام کرد: مجمع فوق العاده این شرکت اول اردیبهشت، تصمیم به افزایش سرمایه 200 درصدی از محل سود انباشته (150 درصد) و مطالبات و آورده نقدی (50 درصد) گرفت.

پایان سال جاری به عنوان مهلت ثبت افزایش سرمایه تعیین شده که به موجب آن سود سهام متعلق به مشارکت کنندگان در افزایش سرمایه محاسبه شود. ۱۶ تیر ماه هم به عنوان مهلت استفاده از حق تقدم تعیین شد.

حال شرکت بعد از گذشت بیش از ۶ ماه، ۲۴ دی ماه اعلام کرده به علت استعفای سه عضو هیات مدیره مرتبط با سهامدار عمده یعنی "پارسان" و عدم معرفی اعضای جدید روند افزایش سرمایه متوقف شد!!!

باید دید سازمان بورس برای حفاظت از منافع سهامداران چه نقشی دارد و چرا این بلا در این شرایط تورمی باید سر سهامداران بیاید. اقدام انضباطی در مورد سهامدار عمده و تسریع در حل مشکل ثبت افزایش سرمایه ابتدایی‌ترین خواسته سهامداران نگون بخت "شبریز" است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ