کد خبر: ۲۰۱۳۸۲
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳

یکی‌ از گام‌های توافق هسته ایی بزودی برداشته و عملی خواهد شد
وزیر خارجه ایران:

یکی‌ از گام‌های توافق هسته ایی بزودی برداشته و عملی خواهد شد

وزیر خارجه ایران با بیان اینکه مسیر تبادل پیام‌ها در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: در آینده‌ای نزدیک یکی‌از گام‌های تعریف‌شده در مسیر توافق عملیاتی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین امیرعبداللهیان با بیان این‌که مسیر تبادل پیام‌ها در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها همچنان ادامه دارد در برنامه تلویزیونی گفت: ایران در مسیر دستیابی به توافق، گام‌هایی را تعریف کرده‌ و در آینده‌ نزدیک یکی از آنها عملیاتی می‌شود.

وی افزود: در قطعنامه اخیر مجلس اروپا علیه ایران، بندی تاکید داشت که کشورهای اروپایی باید از برجام عبور و اعلام کنند برجام دیگر اولویت آنها نیست ولی این بند رای نیاورد. همچنین در پاسخ به پیام های آمریکا چارچوبی تعریف شده و بر همان اساس طی می شود.

امیرعبداللهیان ادامه داد: طرف‌های مقابل، گزینه دیگری در این ارتباط ندارند و به همین دلیل نیز در قطعنامه مجلس اروپا، بند عبور از برجام رای نیاورد و حذف شد. آمریکایی‌ها از سه کشور اروپایی زودتر فهمیدند در پی اغتشاشات ایران، خبری نیست و برای بازگشت به برجام تاکید دارند. گرچه در فضای رسانه‌ای ریاکاری را ادامه می‌دهند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ