کد خبر: ۲۰۱۴۸۸
۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۵

انتقاد وزارت ارتباطات از کارت زرد مجلس : مدیران

انتقاد وزارت ارتباطات از کارت زرد مجلس : مدیران "اخابر" باید پاسخ دهند نه وزیر!

وزارت ارتباطات همچنان پیگیر کارت زرد مجلس به وزیر شد و اعلام کرد: بدلیل عدم توانایی مجلس در نظارت بر عملکرد شرکت خصوصی مخابرات و پاسخگو کردن مدیران، زارع زرد کارت گرفت!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نمایندگان مجلس درحالی دیروز از اظهارات عیسی زارع درباره وضعیت تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات قانع نشده و به وی کارت زرد دادند که وزارت ارتباطات همچنان پیگیر این موضوع بوده و بدون اینکه اثری در کارت زرد داشته باشد، اعلام کرد: شرکت مخابرات در پی ابلاغ اصل ۴۴ قانون اساسی سال ۸۸ از مجموعه وزارت ارتباطات به بخش خصوصی واگذار شد.

دولت مالک کمتر از ۲۰ درصد سهام عادی این شرکت بوده و با تصمیمات هیات مدیره، مستقل اداره می شود. مجلس به موضوعی که اجرای آن قانونا در حوزه اختیارات وزارت ارتباطات نیست به وزیر کارت زرد داد. بنابراین مدیران این شرکت باید پاسخگوی عملکرد درباره اجرای این قانون باشند اما بدلیل عدم توانایی مجلس در نظارت بر عملکرد این شرکت خصوصی و پاسخگو کردن مدیران، نمایندگان با استفاده از ابزارهای قانونی، وزیر ارتباطات را به مجلس فراخواندند.

از زمان استقرار دولت سیزدهم تا کنون در این وزارتخانه برای ۲۳۷۳ نفر از ایثارگران واجد شرایط، شناسه استخدامی جدید دریافت و احکام آنان نیز صادر شده و در ادامه مراحل اداری تبدیل وضعیت سایر افراد نیز در حال انجام است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


.


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ