کد خبر: ۲۰۳۹۸۷
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷

خودرو ٦ تا ١٠ درصد ارزان شد/ کاهش ۱۰۰ میلیون تومانی برخی محصولات
رئیس اتحادیه:

خودرو ٦ تا ١٠ درصد ارزان شد/ کاهش ۱۰۰ میلیون تومانی برخی محصولات

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: به دنبال کاهش نرخ ارز، قیمت انواع خودرو بین ٦ تا ۱۰ درصد کمتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید موتمنی با اشاره به کاهش ٦ تا ۱۰ درصدی قیمت خودرو در بازار به ایسنا گفت: این کاهش قیمت در خودروهای داخلی، مونتاژی و حتی خودروهای وارداتی وجود دارد. پژو پارس یا ۲۰۶ تیپ ۲ هریک حدود ٣٥ میلیون تومان ارزان شده و از کانال ۵۵۰ میلیون تومان به محدوده ۵۱۵ میلیون تومان بازگشته‌، تیبا از ۳۵۵ به ۳۳۵ میلیون تومان یا تیبا ۲ از ۳۷۰ به ۳۲۵ میلیون تومان بازگشته است. در محصولاتی نظیر هایما هم ۷۰ الی ۸۰ میلیون تومان کاهش قیمت دیده می‌شود. هرچه خودروها قیمت بیشتری داشتند، درصد کاهش قیمت نیز بیشتر بوده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه نرخ ارز در نوسان است مردم منتظر چند روز ثبات نرخ ارز ‌و حتی کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند. بیشتر همه فروشنده هستند و دارندگان خودرو تمایل دارند خودرویی که در اختیار دارند را بفروشند اما مراجعه کننده‌ای برای خرید وجود ندارد و همه به امید کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند.

موتمنی ادامه داد: قیمت خودرو در بازار کاهش یافته است. به طور مثال قیمت خودرو هایما اس ۷ از ۱.۷۳ به حدود ۱.۶۵ میلیارد تومان رسیده و برخی از خودروهای خارجی نیز تا ۱۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته‌ اند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ