کد خبر: ۲۰۵۰۷۰
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱

زمان عرضه اولیه نوزدهمین و بیستمین شرکت جدید سال قطعی شد / جزئیات
با ۸ و ۷ درصد سهام "بکابل، وکغدیر" :

زمان عرضه اولیه نوزدهمین و بیستمین شرکت جدید سال قطعی شد / جزئیات

نوزدهمین و بیستمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۸ و ۷ درصد سهام سیم و کابل ابهر و توسعه صنایع و معادن غدیر، ۲۳ اسفند در فرابورس و بورس وارد می شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی 30 بهمن ماه 4 درصد از سهام گروه انتخاب الکترونیک آرمان عرضه اولیه شد که سیم و کابل ابهر و بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر هم به عنوان نوزدهمین و بیستمین شرکت تازه وارد از طریق فرابورس و بورس، سه شنبه 23 اسفند وارد بازار خواهند شد.

بر اساس این گزارش، مقرر شده 81.9 میلیون سهم معادل 8 درصد سهام  "بکابل" با حداکثر سهمیه دو میلیون و 700 هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه شود. مشاور عرضه هم کارگزاری مفید و متعهد خرید گروه خدمات بازار سرمایه مفید است.

ارسال سفارش صرفا ً از طریق ایستگاه های معاملاتی (نامک) امکان پذیر خواهد بود. همچنین 50 درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا 90 روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه نخواهد داشت.

همچنین یک میلیارد و 295 میلیون سهم معادل 7 درصد سهام "وکغدیر" با قیمت مبنای 1550 تومانی و حداکثر سهمیه 3000 سهمی به هر کد حقیقی و حقوقی به روش قیمت ثابت در بازار دوم معاملات بورس عرضه می شود. مدیر عرضه هم کارگزاری آرمون بورس و متعهدین خرید سه تامین سرمایه کاردان، دماوند و امید هستند.

طی سال جاری سهام 18 شرکت انتقال داده های آسیاتک، حمل و نقل گهر ترابر سیرجان، فروسیلیسیم خمین، داروسازی دانا ، سیمان آبیک ، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، فرانسوز یزد، تپسی، فولاد شاهرود، گلدیران، پخش رازی، سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی، سوژمیران، صنایع فروآلیاژ ایران، سیمان اردستان، پنبه و دانه های روغنی خراسان ، سرمایه گذاری مسکن جنوب و گروه انتخاب الکترونیک آرمان عرضه اولیه شده و سیم و کابل ابهر به همراه بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر ، نوزدهمین و بیستمین سهم جدید سال بشمار می روند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ