کد خبر: ۲۰۸۲۲۳
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵

مسدودیت خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب‌ صحت دارد؟

مسدودیت خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب‌ صحت دارد؟

نماینده مجلس از موافقت سران قوا با طرح جدید حجاب از جمله مسدودیت خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب‌ خبر داد اما دیگر نماینده این موضوع را تکذیب کرد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیژن نوباوه از موافقت سران قوا با طرح جدید حجاب خبر داد و گفت: در این طرح شناسایی زنان بدون حجاب در معابر عمومی از طریق دوربین انجام می شود و مجازات افراد حسب جداول تهیه شده انجام خواهد شد.

وی افزود: طبق طرح و قانون جدید مجلس قرار است تذکر حجاب به صورت هوشمند و غیرحضوری در دفعات صورت گیرد و آبروی شخص حفظ شود.  مسدود شدن خط تلفن و اینترنت این افراد در صورت عدم توجه به تذکرات از جمله مجازات های این طرح است.

براساس این گزارش، احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس در واکنش به این فضاسازی‌ها علیه مجلس به خانه ملت گفت: چنین طرحی در دستور کار مجلس نبوده، نیست و نخواهد بود و در هیات رئیسه نیز مطرح نیست. این بحث به صورت اجتماعی در مجلس جایی نخواهد داشت و نظر یک نماینده هیچگاه نظر مجلس محسوب نمی‌شود.

وی افزود: در خصوص طرح‌های مختلف مشی و نظر مجلس محدودسازی و یا برخورد سلبی با پدیده‌های اجتماعی نیست بلکه اصلاح ساختارها طبق قانون و رویکرد علمی و منطقی مورد نظر مجلس است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ