کد خبر: ۲۰۸۳۶۲
۱:۰ - ۱۴۰۲/۱/۶

"سپ" درباره معامله ۵ واحد آپارتمان اداری به ارزش ۱۲۱.۳ میلیارد تومان توضیح داد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در خصوص معامله پنج واحد آپارتمان اداری به ارزش ۱۲۱.۳ میلیارد تومان و ساز و کار تسویه با سهامدار عمده توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش درخصوص معامله پنج واحد آپارتمان اداری به ارزش 121.3 میلیارد تومان و ساز و کار تسویه با سهامدار عمده توضیح داد و با توقف یک ساعته نماد ، بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "سپ" اعلام کرد: پیرو مصوبه 22 اسفند هیات مدیره باتوجه به سیاست شرکت مبنی بر گسترش و توسعه فعالیت های عملیاتی شعب تهران و شرکت های زیر مجموعه ، خرید پنج واحد آپارتمان اداری واقع در میدان آرژانتین ،خیابان الوند، خیابان 35 ، پلاک 12 با توجه به تناسب متراژ ساختمان موصوف با نیازها شامل 6 دانگ مالکیت عرصه و اعیان به همراه جمیع متعلقات و منضمات با قیمت کارشناسی به مبلغ 121.3 میلیارد تومان با پرداخت 18.1 میلیارد تومان نقد در 22 اسفند و الباقی 1.03.1 میلیارد تومان طی 5 فقره چک حداکثر تا 22 اسفند سال جاری از بانک سامان انجام شده است.

ساز و کار تسویه بدین صورت است که 18.1 میلیارد تومان در تاریخ مبایعه نامه و 97 میلیارد تومان طی 4 فقره چک به سررسید 10 اردیبهشت ، 10 تیر، 10 آبان ، 10 اسفند و الباقی 6 میلیارد تومان همزمان با انتقال سند در 22 اسفند صورت می پذیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ